• Jaja, je leest het goed (: Naomy (PerfectGuilt) word een upcomming model! Ze gaat voor een winkel met allemaal alternative kleding staan. En wanneer ze haar potfolio heeft gaat ze solliciteren voor Large en Attitude Holland. Ik maak dit topic voor haar, omdat ze lief is :3 Dus feliciteer haar maar even met dit gebeuren (A)

    x


    -

    Viel spass und Good Luck! (:

    Hoe heeft ze dat in godsnaam voor elkaar gekregen? Echt cool : o


    -

    Viel spass und Good Luck! (:

    Hoe heeft ze dat in godsnaam voor elkaar gekregen? Echt cool : o


    Nou ik reageerde voor de grap op een poll. "Zou jy model willen staan voor (forgot the titel)?" dus ik zo in een reactie: Ja waarom neit, en van me ma mag eht vast wel! en al die andere mensen: nee ben ik te lelijkvoor/ik mag niet. Dus ik ebn uitgekozen ^^ en nu nog voor de volgenden auditie zaterdag naar Den Haag, maar misschien word ik niet gekozen, maar dan heb ik in ieder geval wel me port folio en een goed CV dus kan ik solliciteren bij de Large en Attitude Holland, anders eerst deze klus ngo en dan solliciteren.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cool! :'D
    Ik ga me inschrijven voor een castingbureau. Heb laatst ook auditie gedaan voor een film, enzo.

    ontopic:
    Ik blijf jaloers, dude. Ik wou dat ik jou was :'D


    -

    Cool! :'D
    Ik ga me inschrijven voor een castingbureau. Heb laatst ook auditie gedaan voor een film, enzo.

    ontopic:
    Ik blijf jaloers, dude. Ik wou dat ik jou was :'D


    Ik hoop voor je dat het lukt ;) Maar jaloers zijn hoeft niet hoor gewon blij zijn is genoeg (A) Maar ik blijf je lief vinden ^^


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dankjewel :'D
    Maar helaas lig ik er al na de tweede ronde uit. : [
    Volgende keer beter, dan maar. 8D

    Ik vind jou ook lief ^^


    -

    Dankjewel :'D
    Maar helaas lig ik er al na de tweede ronde uit. : [
    Volgende keer beter, dan maar. 8D

    Ik vind jou ook lief ^^


    Ö dash kut >< maar ik hoop voor je dat dat met het castingbureau lukt ;)
    YAY!! Ik word lief gevonden :Y)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja, inderdaad. :]
    Ikzelf ook! ^^
    Whaaaaah 8D


    -

    vet gefeli <3


    love is dead and dead is love

    Gefeliciteerd :3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    Nou ik reageerde voor de grap op een poll. "Zou jy model willen staan voor (forgot the titel)?" dus ik zo in een reactie: Ja waarom neit, en van me ma mag eht vast wel! en al die andere mensen: nee ben ik te lelijkvoor/ik mag niet. Dus ik ebn uitgekozen ^^ en nu nog voor de volgenden auditie zaterdag naar Den Haag, maar misschien word ik niet gekozen, maar dan heb ik in ieder geval wel me port folio en een goed CV dus kan ik solliciteren bij de Large en Attitude Holland, anders eerst deze klus ngo en dan solliciteren.
    You go girl! De modewereld willen ook helemaal geen onzekere meisjes, zelfverzekerheid, dat is waar het om draait!


    Life is hard and then we die

    (...)You go girl! De modewereld willen ook helemaal geen onzekere meisjes, zelfverzekerheid, dat is waar het om draait!


    Ik weet, maar ik dacht dat eht een zieke grap was:P Nu ben ik wel blij dat ik gereageerd heb


    We'll still love each other, forever and always. <3