• Gegroet, een vriendin van mij en ikzelf houden een enquête over muziekstijl. Wij zouden het zeer leuk vinden als jullie even tijd hadden voor ons om hem in te vullen, de equête gaat over hoe jij over je stijl denk en of je aan voorwaarden moet voldoen om bij die stijl te horen.
    Indien je je antwoorden anoniem wilt plaatsen, kan je altijd de antwoorden in een pv sturen.
    Je kan hem hier maken of je doet hem in quizvorm.
    De resultaten worden anoniem berekent en indien je zelf nog leuke vragen weet, mag je ze altijd melden.
    Dankje als je het wilt doen
    x
    Naan en Flor

    http://www.quizlet.nl/quiz/274026/enquete-hoe-denk-jij-over-jouw-muziekstijl/results.php?winner=537833

    De Vragen...


    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl? (bv rocker, hopper…)

    2. Naar welke genre muziek luister je vooral?

    3. Komt die overeen met je stijl?

    4. Wat betekent het woord “…” (vul gekozen stijl in) Voor jou? Hoe beschrijf je het?

    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke?

    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?

    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen?

    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden of heb je ooit al eens ruzie met iemand van een andere groep gehad? Welke groep en waarom?

    9. Ben je zelf ooit al eens uitgescholden vanwege je stijl?

    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van? Welke?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl? Ik heb niet echt een groep, want ik luister naar bijna alles.
    2. Naar welke genre muziek luister je vooral?
    Dan denk ik toch, R&B.
    3. Komt die overeen met je stijl?
    Geheel niet!
    4. Wat betekent het woord Emo Voor jou? Hoe beschrijf je het?
    Het doet me niks, dat emo. het word vaak tegen me gezegt maar het laat me koud. Ik vind, dat emos niet bestaan (:
    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke?
    Nee.
    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?
    Gewoon lekkere kleren.
    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen?
    Omdat ik het zelf wil?
    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom?
    De hardrockers, maar dat was voor de grap. (=
    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom?
    Zovaak, maar dat is gewoon omdat ik hem niet mag. Hardcore.
    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van?
    Ja. dat heb ik. Nee, want toch zitten we allemaal bij elkaar.

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl? Ik behoor niet echt tot een groep denk ik.

    2. Naar welke genre muziek luister je vooral? Hardcore, metal, alternative, emocore, hardrock, rock, gothic..

    3. Komt die overeen met je stijl? Niet echt.

    4. Wat betekent het woord gothic (vul stijl in) Voor jou? Hoe beschrijf je het?
    Ik heb zelf niet echt een stijl, ik gedraag me gwn hoe ik me voel. Sommige mensen noemen me gothic of emo. Maar dat ben ik ttaal niet.

    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke? Nee, Helemaal niet.

    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?
    Zwart. Al draag ik zelf niet zo veel zwart, dus het maakt niet uit.

    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen? Omdat ik het zelf wil, En omdat ik die muziek gwn graag hoor. En ik vind dat die muziek met gevoel is geschreven.

    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom? Nee. Ik heb respect vr ieder zijn stijl.

    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom?
    nee. Zoals ik al zei ik heb respect vr iedereen.

    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van?
    Ja.. Vraal techtonick. Soms als we naar muziek luisteren en dan is dat meestal techtonik en daar erger ik me soms wel aan.

    x.


    A. ikmisje.

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl?
    Nou, beetje een mengeling van normaal, metalhead, punk en skater xD

    2. Naar welke genre muziek luister je vooral?
    Metal, punk en poprock

    3. Komt die overeen met je stijl?
    Weetniet? volgens mij wel...

    4. Wat betekent het woord PunkerVoor jou? Hoe beschrijf je het?
    o.O Euh... Dat is moeilijk xD

    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke?
    Echt niet, ik hoor er trouwens niet eens echt bij (A)

    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?
    Niet in die stijl, maar dit is een voorbeeldvan mijn stijl *is weird* : Vans[die dikke], een L-bandshirt, zo'n broek met studs en kettingen aan, een bandshirt en een sweater die halfdicht is. Zo kleed iedereen zich waarschijnlijk.... =(

    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen?
    Omdat ik zelf gewoon ervan hou =O Ik ben geen meeloper!

    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom?
    Jha :$ Ik heb iemand voor vieze kut-hiphopper uitgescholden xD

    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom?
    Naah, ik maak nooit ruzie *het is nog waar ook*

    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van? Nou het zijn gewoon, like, fashon - meiden... normaal gekleed. daarom noemen ze mij een Goth... gewoon omdat ik veel zwart draag xD ik vind het wel grappig hoe ze dat verschil niet weten.


    Groezrock was AWESOME! <3

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl?

    ALTO's, heb niet egt een bepaalde styl, ik ben een vreemd gemixt iets^^

    2. Naar welke genre muziek luister je vooral?
    uhmm..^^ egt ik luister dag in dag uit vanalles :$
    van hiphop tot methal

    3. Komt die overeen met je stijl?
    yup, ik vind van wel :P

    4. Wat betekent het woord “eigen styl” (vul stijl in) Voor jou? Hoe beschrijf je het?

    alto, maar niet bij een bepaalde stijl horende ;]

    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke?

    ghehe, je moet anders zijn ><

    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?

    ehmm.., dat is freakin verschillend^^
    maar ik heb zo goed als altijd een studs riem om..
    en een spijkerbroek aan ><

    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen?

    omdat ik het zelf wil, hallo er zijn mensen [huppels] die me haten om mn kleding. ze kennen me niet eens! --'

    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom?

    huppels, omdat ze mij ook uitschelden? xD
    en kopiecats, srry een vriendin van mij heeft ereen ze doet egt álles na! O.o
    die kopiecat heeft dr hele hyves vol met plaatjes van haar, en daar verteld ze hoe goede vriendinnen ze wel niet zijn :S zij kende die Kopiecat eerst niet eens ><

    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom?

    Huppels, gewoon ruzie? x3

    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van?

    ehmm.. ik heb, Emo/scene, skaters, gothic/skaters, headbangers, & huppels als vrienden, en ik heb er geen problemen mee^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl?

    Rockers natuurlyk. ^^

    2. Naar welke genre muziek luister je vooral?

    Metal & rock! [=

    3. Komt die overeen met je stijl?

    Ja, alleen ga ik me niet gothic kleden. Maar ik draag redelyk veel zwart.

    4. Wat betekent het woord rock/metal Voor jou? Hoe beschrijf je het?

    Uhm,, headbangen! ^^ Haha mopje!
    Die woorden betekenen eigenlijk muziek, kledij, concerten en gitaren voor me. =P
    Is het zoiets dat je bedoeld? ^^

    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke?

    Uhm, vind 'k niet, iedereen is anders en iedereen denkt ook dat hij/zij bij een bepaalde subcultuur hoort. Maar natuurlyk moet een huppel niet afkomen en zeggen tegen my dat ze rocker is natuurlyk! ^^

    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?

    All stars, skinny jeans, studsriem, studsbandje, zwart gecombineerd met een (fel) kleur.

    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen?

    Omdat ik het zelf wil natuurlyk, ik ben geen meeloper. Rock & metal vind ik gewoon veel mooier dan bvb. R&B ofzo.
    In rock of metal kun je je echt helemaal inleven en die teksten hebben meestal een mooie betekenis.

    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom?

    Uhm... de huppels... die vragen er gewoon om.
    En hoppers... met hun dikke nek van hier tot in Tokyo -.-
    En jumpers natuurlyk! Het is gewoon margi. ^^

    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom?

    Uhm, niet dat 'k me kan herrinneren. ^^

    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van?

    Moet ik Dietlinde nu meerekenen?
    Wel zy is normaal en kheb daar geen last van =P
    Eignlyk zyn byna al myn vrienden rockers ofzo?!
    Haha ^^


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl?
    Mix tussen;; metal,punk,goth en skater..
    2. Naar welke genre muziek luister je vooral?
    Rock. Maar dat is dan heel breed gezien.
    3. Komt die overeen met je stijl?
    Jaa. eigelijk wel.
    4. Wat betekent het woord “…” (vul stijl in) Voor jou? Hoe beschrijf je het?
    Laten we bij dezen maar eens.. punk nemen. Punk versta ik als, genieten van muziek, doen wat je zelf leuk vind, niks pikken van anderen, en duidelijk uitkomen voor je mening
    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke?
    Ja, jezelf zijn.
    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?
    Zwarte jeans/legerbroek. Bandshirt. Skateschoenen.
    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen?
    Ik hoor niet echt bij precies die groep. Maar ik kan er wel tussen. Maar dat alleen omdat ik het leuke mensen vind ofzeu.
    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom?
    Ja, de populaire mensen. Omdat ik het niet pik dat zij wat over mij zeggen, een lullige opmerking ofzo. En ik ben niet iemand die zegt van, oh die is populair. dus dat pik ik maar.
    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom?
    Nouja. Meer ruzie, heb ik vaak omdat iemand een vriendin ofzo van mij uitscheld, daar kan ik echt niet tegen. En again. de huppelkudjes enzo.
    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van?
    Ja, ik heb vrienden die zijn... emo'ish, skater'ish, punker... al die shit. maar ook n huppelkudje en "normale" mensen ben ik bevriend mee. zolang ze aardig zijn is t voor mij geen probleem.


    The economy is suffering, let it DIE!

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl?
    Weet niet echt, een mengeling van normaal en skaterpunk. Ik kan mezelf niet in één hokje plaatsen.

    2. Naar welke genre muziek luister je vooral?
    Rock, punk, alternatieve rock.

    3. Komt die overeen met je stijl?
    Beetje wel ja, ik draag veel zwart, afgetrapte allstars, vans, studsriemen.

    4. Wat betekent het woord "punk/rock" (vul stijl in) Voor jou? Hoe beschrijf je het?
    Dat genre van muziek is een belangrijk deel van mijn leven. Naast de muziekstijl is het natuurlijk ook een levensstijl, maar ik ben niet echt een punker, hoor. Ben meer fan van de muziek. Nu ja, een echte beschrijving is nogal moeilijk omdat iedereen het anders ziet.

    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke?
    Ik vind die zogenaamde voorwaarden nutteloos. Ik doe daar niet aan mee XD.

    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl?
    Ik denk dat de meeste mensen die naar punk/rock luisteren, veel zwart dragen, studs, allstars, bandshirts, ook wel versleten kledij bij de extreme gevallen =P.

    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen?
    Het is mijn eigen keuze geweest om me door deze groep te laten beïnvloeden. Echt tot een groep behoor ik eigenlijk niet.

    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom?
    Nah, de huppelkutten... als je dat een groep kan noemen tenminste =P.

    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom?
    Niet echt, nee.

    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van?
    Ja en nee, ik heb daar geen last van.

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl? : Alternatief denk ik zo
    2. Naar welke genre muziek luister je vooral? : Uh.. wel een heleboel maar voornamelijk metal/rock. Kies maar metal dan.
    3. Komt die overeen met je stijl? : ja
    4. Wat betekent het woord ""alto" (vul stijl in) Voor jou? Hoe beschrijf je het? : Mensen hebben meteen een voorstelling van 'alternatief': wijde overzeasbroeken, veel kettingen, veel kleurtjes maar toch overheersend zwart. Eigenlijk zou er meer verscheidenheid in moeten komen. Zelf probeer ik ook van alles uit. Wat ik jammer vind is dat veel mensen zich totaal anders gaan gedragen zodra ze bij een groep horen, dat is mij gewoon opgevallen. Ik ben van nature vrij rustig en ben daarin niet echt veranderd, ook al draag ik andere kleding dan ik 4 jaar geleden droeg. Wat dat betreft is het heel belangrijk altijd bij jezelf te blijven. Ook laat de mentaliteit tegenover elkaar veel te wensen over. Vrijwel alle alternatievelingen zijn metalliefhebbers. Je wordt in de groep als wannabe gezien als je wat anders leuk vindt. Hou je van Darkwave? Dan ben je Gothic. Onder de alternatievelingen wordt heel erg in hokjes gedacht, vooral door de wat jongere mensen. Ook hebben sommige mensen nogal de neiging zich belangrijker te voelen vanwege hun kleding/muziekkeuze. Dat vind ik bullshit. Tuurlijk, beetje ego op z'n plaats kan best, maar er zijn gewoon mensen die erin doorslaan.
    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke? : Verder willen/durven kijken dan je neus lang is.
    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl? : Ikzelf overheersend zwart en met voorkeur losse kleding. Ik draag niet graag drukke/felle kleurtjes en veel asseccoires. Misschien soms voor feestjes.
    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen? : Omdat ik het zelf wil. Ik vind het zonde als je jezelf bij 1 hokje neerzet, het leven biedt tenslotte zo veel meer. Ik zou mezelf kunnen zien als een mixje.
    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden? Welke groep en waarom? : Niet dat ik me herinner. Misschien als klein meisje 'kutturk'. Voor de gein wel eens 'Gothic/emo/?'. Maar niet echt serieus.
    9. Heb je ooit eens ruzie gemaakt met iemand van een andere groep? Welke groep en waarom? : Qua subcultuur niet. Tenminste, niet naar mijn weten. Bij mij is het echt simpel: Heb je respect voor mij, heb ik respect voor jou. Boeit me geen flikker of je nu een breezerslet bent of een batcave goth
    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van? : Ja. Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    1. Tot welke groep vind je jezelf behoren qua stijl? (bv rocker, hopper…) Alto; kandi kid/normaal/zwart ofzo maar vooral kandi de laatste tijd^^
    2. Naar welke genre muziek luister je vooral? Soft rock, Poprock, Punkrock, En dance
    3. Komt die overeen met je stijl? Ik denk het wel x]
    4. Wat betekent het woord “kandi kid” (vul gekozen stijl in) Voor jou? Hoe beschrijf je het? PLUR (zie signature) & vrolijk^^
    5. Moet je aan voorwaarden voldoen om bij deze groep te horen? Zo ja, welke? Nee, gewoon geloven in Plur en je vrolijk kleden, en van die kinderarmbandjes met van die kinderkraaltjes dragen x3
    6. Welke kleren draag je vooral in die stijl? Kleurtjes ='D
    7. Hoor je bij die groep omdat je het zelf wilt of om er bij te horen? Ja, en omdat mijn vrienden nais zijn (':
    8. Heb je ooit iemand van een andere groep uitgescholden of heb je ooit al eens ruzie met iemand van een andere groep gehad? Welke groep en waarom? Ja, met de popi-kindjes omdat ze me emo noemde (een halfjaar geleden toen ik depressief was en nogal vaak zwart droeg). En verder heb ik het niet zo op van die wannabe hiphoppers. 'Hiphoppers' die zo nepmarrokaans praten & geen wijde kleding dragen, maar vooral dat eerste vind ik irritant en fake
    9. Ben je zelf ooit al eens uitgescholden vanwege je stijl? Ja dus
    10. Heb je vrienden die bij een andere stijl horen? Ondervind je daar soms last van? Welke? Een vriendin van mij gaat mee met de mode, maar ze is ook huppeldepup raver ofzo iksdeedeedee Nee, ik vind het wel grappig. Mensen verwachten niet dat wij vriendinnen zijn als ik zwart draag. En als ik in mijn kandi bui ben verwachten ze het eerder^^

    Succes verder met de enquete.<3


    Sweet dreams will come true.