• Iemand die ik kan vertrouwen.
    Ik moet iets kwijt, en niet íédereen hoeft het te weten...
    Het is een 'vriendinnenprobleem'

    xx

    You can tell me.
    Ik vertel het niet door ofzo. (A)


    You move me ......... Kurt

    Je mag het wel aan mij kwijt, maar ik ken je niet echt ofzo :- ).
    Maar je mag het me tuurlijk wel vertellen.


    rules don't stop me

    Humm... Aan mij mag je dingen vertellen als je wil. Iedereen zegt dat ik zo goed kan luisteren en soms zeggen ze tegen me dat ik psychiater moet worden. Je ziet maar. Maar is het erg dat áls je naar mij stuurt, ik morgen maar pas antwoord zou geven? Ik moet namelijk weg nu. En wees maar gerust, ik als toekomstig psychiater vertel zeker niets door =)

    Ik wil altijd luisteren.. (:

    vertel maar


    We're all dancing to the same sad song.

    mij kun je het vertellen


    love is dead and dead is love

    Aan mij kun e het vertellen. Ik heb heel vaak problemen met me vriendinnen en weet dus hoe vervelend het is, één is regelmatig depresief en ja een heletijd ook achter elkaar geweest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil wel luisteren. x3


    A. ikmisje.

    Je kunt het bij mij proberen. Er is iemand op Q die me zelfs bedankt heeft vanwege het feit dat ik respect heb naar anderen toe dus dat zit wel snor denk ik ^^
    Ook ben ik geen flapuit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil wel praten. Mijn vriendinnen zeggen toch altijd dat ik goed kan luisteren en helpen nzo. Ik kan ook heel goed zwijgen. Het is niet leuk dat iets persoonlijks doorverteld wordt, ik kan het weten xs
    Nouja, je ziet maar..


    Listen to what we're not saying..

    Ik sta voor je klaar als je iets wil vertellen.


    The soul needs autumn.

    Je Mag Het Mij Vertellen!=)

    I'm There For You!
    I Will Try To Help!
    I Will Do Whatever
    I Can Do For You.

    <3


    everything, in time

    Je kan me altijd een PB sturen, maar ik kan niet garanderen dat ik je kan helpen. Het enige dat ik zou kunnen doen is luisteren naar wat je te zeggen hebt en mijn mening geven...
    Aan jou de keuze, al vind ik Aurelia ook wel iemand waar je wat aan kwijt kunt. (:

    Ik wil je wel helpen, als je wilt :]
    Je kan me altijd een PB bericht sturen (ll').


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik kan goed luisten ^^


    For once I want to be the car crash.