• Ja, wat roepen die leraren dus het meest naar jou? (: Als waarschuwing of whatever. Bij mij is dat dus "Naomi, draai je om!" x'D je wil niet weten hoevaak ik dat in2 dagen heb gehoord. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Meestal krijgt een vriendin van mij de schuld:")
    is echt heel grappig dan zitten ronak en ik te praten en dan zegt die leraar: "[naamvandievriendin] heb je ook even tijd?"

    haha ik ken het. :'D een vriendin van mij moest een briefje halen omdat ik zat te lachen :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niets, ik ben braaf.


    Life is hard and then we die

    meestal ook zo; "KARIN!" "WAT? Ik doe niks verkeerd!"Blijft het zo stil..(dikke diss!)x'D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    meestal ook zo; "KARIN!" "WAT? Ik doe niks verkeerd!"Blijft het zo stil..(dikke diss!)x'D

    xX

    bij mij dist dat niet zo goed. ö ik zei laatst ook "ik doe toch niets!" toen een leraar naast me stond, maar hij zei; "ga maar even naar buiten, dan leid je de mensen niet af." het was niet voor straf maar toch moest ik naar buiten. ô.o de loser.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    bij mij dist dat niet zo goed. ö ik zei laatst ook "ik doe toch niets!" toen een leraar naast me stond, maar hij zei; "ga maar even naar buiten, dan leid je de mensen niet af." het was niet voor straf maar toch moest ik naar buiten. ô.o de loser.


    op de bassisschool zei een jongen dat verkeerd bij mij in de klas dat was echt zo; "FABIO!" "Wat? Ik doe toch niks?""Ja, dat is het hem juist!--'".x'D

    o.0 dat is ook wel stom van die leraar van jou!o.0

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)

    op de bassisschool zei een jongen dat verkeerd bij mij in de klas dat was echt zo; "FABIO!" "Wat? Ik doe toch niks?""Ja, dat is het hem juist!--'".x'D

    o.0 dat is ook wel stom van die leraar van jou!o.0

    xX

    hahja het kan ook nog op die manier x'D maar zo was het niet. ik had mn opdrachten al af en toen moest ik naar buiten :Y) maar ik vond hem echt een loser toen. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    hahja het kan ook nog op die manier x'D maar zo was het niet. ik had mn opdrachten al af en toen moest ik naar buiten :Y) maar ik vond hem echt een loser toen. :'D


    x'D idd lijkt mij ook, maar ik zou dan gewoon blijven zitten hoor, zou ik wel naar de conrentor mogen maar ja, boeit me niet. Kan ik ook eens zeggen wat ik vind!;P

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tas van de tafel


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Nicol,Niet zo schreeuwen
    Nicol, Omdraaien
    Nicol, Schiet is op en pak je boeken
    Nicol, Let op


    We can only learn to love by loving.

    Met Frans hoor ik elke keer;
    'Frits en Rody, nu even opletten!'
    'Mandy en Denise, draai je om en ga niet met Rody en Frits zitten praten!'

    En met Geschiedenis;
    'Frits, Mats nu hou je je klep dicht of ik sla hem dicht'
    'Mats en Frits dit is de laatste keer jongens de volgende keer schop ik je eruit'
    'Jaa, Mats en Frits! Draai je om!'


    a figment of your imagination

    Ymke, draai je om (:


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Esmee & Hajar(Ik) stil zijn.

    Attitude-rapport !

    Haatààndieleerkrachten !


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    'toek op u mulle!'
    nee, dat roepen ze niet ^^
    Eigenlijk stoppen mijn leerkrachten gewoon met praten tot ik doorheb dat ik de oorzaak ben.


    -

    Net nieuw op Sgool xD
    Dus ze zeggen nog niets :Y)


    Your Butt is Mine!