• Ik ben zo bij m'n oma voor het weekend en dat is zo om de 14 dagen en ik mis mijn mama =s Ik wil naar mama...(huil)

    Hmm, mijn moeder is soms voor 21 dagen op vakantie en toch mis ik haar niet.
    Wat niet uitsluit dat ik niet van haar hou ofzo, tuurlijk wel, ze is mijn moeder.
    Maar 'k weet dat ik haar daarna terug zal zien dusjah^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Yaay, allemaal mama's kinderkes ;D


    denk het wel. (: moeten ze maar niet zo lief zijn. :Y) whoa, ik voel me een baby. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    En je weet vast waarom ik je begrijp?
    Ik ben een mama'skindje. :Y)
    x


    Ha, wat ben ik blij dat ik jou nog heb ^^ En ik weet dat jij mama's kindje bent ;D

    (...)

    ik ook Isaa. (:
    wij twee mama's kindjes. :'D
    x

    Ha, gezellig. ;D
    x

    (...)
    Tja, dat gaat niet zo makkelijk denk ik ><

    Hoezo gaat dat niet zo makkelijk?
    Naar je moeder toe gaan of je stiefpa negeren?
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)

    Ha, wat ben ik blij dat ik jou nog heb ^^ En ik weet dat jij mama's kindje bent ;D

    Ha, ik ben ook blij met je. ;D En ja, want ik deed pas nog mijn verhaal ofzo. Toen ik bang was. x'd
    Gezellig zo allemaal mamakindertjes zijn!
    x

    (...)

    denk het wel. (: moeten ze maar niet zo lief zijn. :Y) whoa, ik voel me een baby. :'D

    Ik voel me eigenlijk geen baby, ookal ben ik dat. ;D Ha!

    (...)
    Hoezo gaat dat niet zo makkelijk?
    Naar je moeder toe gaan of je stiefpa negeren?
    xx.

    Nouja mijn stiefpa is nog een lastige kerel en die maakt voor het kleinste ruzie. Een keer was de spaghetti te dun en was er weer een hele crisis daarrond >< Normaal ga ik dan altijd naar oma als het me daar teveel word. En nu tja het is gwn zo raar vind ik ><
    En als ik daar dan zou zijn zou het echt gaan van: 'Wat doe je hier nu weer, moet je niet bij oma zijn?' En dan heb ik gelijk zin om terug te gaan naar oma =s

    (...)
    Nouja mijn stiefpa is nog een lastige kerel en die maakt voor het kleinste ruzie. Een keer was de spaghetti te dun en was er weer een hele crisis daarrond >< Normaal ga ik dan altijd naar oma als het me daar teveel word. En nu tja het is gwn zo raar vind ik ><
    En als ik daar dan zou zijn zou het echt gaan van: 'Wat doe je hier nu weer, moet je niet bij oma zijn?' En dan heb ik gelijk zin om terug te gaan naar oma =s

    Dat is echt een stuk minder.
    Heb je daar al een keer met je moeder over gepraat en uitgelegd hoe jij je daaronder voelt?
    Over het algemeen helpt dat wel.
    Verder weet ik niet echt wat je daarmee aanmoet.
    Gewoon genieten wanneer je bij je oma bent en daar niet aan denken.
    En anders gewoon even met je moeder bellen.
    xx.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Dat is echt een stuk minder.
    Heb je daar al een keer met je moeder over gepraat en uitgelegd hoe jij je daaronder voelt?
    Over het algemeen helpt dat wel.
    Verder weet ik niet echt wat je daarmee aanmoet.
    Gewoon genieten wanneer je bij je oma bent en daar niet aan denken.
    En anders gewoon even met je moeder bellen.
    xx.

    Of ik nu met mama praat of niet, dat maakt niet uit. Ze weet dat toch. En dat doe ik sowieso als ik bij omes ben.
    En ik zie dr morgen toch dus (;

    Oh, ga gewoon naar dr toee ö


    I don't need words to feel those lips.

    Vraag aan je mama en stiefpapa dat je eens met hen wilt praten. Zeg dan dat je het niet leuk vindt dat je naar je oma moet gaan slapen en dat je je oma wel leuk vindt enzo maar dat je toch liever bij je mama bent omdat je je dan veel beter voelt en dat je begrijpt dat hun wel is alleen samen willen zijn maar als jij dan savonds op je kamer gaat zitten zijn hun toch alleen benede


    Don't walk away and leave without a reason.

    Vraag aan je mama en stiefpapa dat je eens met hen wilt praten. Zeg dan dat je het niet leuk vindt dat je naar je oma moet gaan slapen en dat je je oma wel leuk vindt enzo maar dat je toch liever bij je mama bent omdat je je dan veel beter voelt en dat je begrijpt dat hun wel is alleen samen willen zijn maar als jij dan savonds op je kamer gaat zitten zijn hun toch alleen benede

    Ik vind het leuk bij oma zijn (:
    En praten helpt niettt (;