• Ik word er helemaal irritant van.
    Ik heb mijn zwarte iPod Classic nog maar drie dagen, maar veel heb ik hem nog niet kunnen gebruiken.
    Hij is daarstraks voor de tweede maal vastgelopen.
    Het licht van scherm blijft gewoon heel de tijd aan, er komt geen muziek uit, het wiel werkt niet, gewoon niets werkt meer.
    Als ik hem tegen mijn oor zet, hoor ik hoe hard hij vanbinnen aan het draaien is, maar hij doet dus echt niets.
    En dan moet ik wachten tot de batterij helemaal leeg is, zodat ik hem weer moet opladen en dan werkt hij terug.
    Maar die baterij werkt zo lang, waardoor ik eeuwen moet wachten.
    Dat is toch niet normaal met zo'n nieuwe iPod?
    ><

    Ik heb ook een iPod. 'Niet oud.'
    En elke keer als ik hem aanzet en een liedje opzoek, loopt ie na 2 nr's vast..

    Dus.. ik heb je probleem ook xO

    Misschien een fabrieksfout? ><
    Goddamn, rotding.

    Kut ><
    Staat er geen garantie op ofzo :p

    Ja, nog 2 jaar - 3 dagen. :Y)

    Ghéghé, ik zou er toch maar mee naar die winkel gaan hoor :p
    EIS EEN NIEUWE :'D

    Moet ik helemaal naar MediaMarkt Breda, verdorie. ><

    Je kan ook nog proberen hem te resetten.
    dan moet je 'menu' indrukken en tegelijkertijd dat rondje in het midden. bij mij gaat hij dan uit en doet hij het weer als hij aanspringt.


    I am an idiot, I move.

    Jaa, ik zat net op de site van Apple, heb hem gereset, en nu is alles weer goed. Moet alleen weer de batterij helemaal opladen, maar dat geeft niet.
    Hij weeeeerkt. (:

    dat heb ik ook met mijn iPod Nano...
    en hij blijft maar vastlopen en die shit en in de winkel kunnen ze er niks aan doen...
    ze zeggen hooguit dat je de play en de menu knop tegelijk een tijdje in moet drukken... maar dat werkt bij mij meestal oowk niet >.<
    nu heb ik gewoon een normale mp3 gekocht want ik werd helemaal gek


    dream, dare, fly!

    Like, ik ga dus echt nooit een iPod kopen x]


    Your make-up is terrible

    Ik heb mijn iPod al even en ik heb dat ook al wel eens voorgehad. Dat komt gewoon omdat je veel dingen achter elkaar indrukt en dan kan dat ding gewoon niet meer volgen en dan loopt die vast


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ga naar de winkel en eis een nieuwe. x3


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Gewoon terug brengen. Ze verkopen je kapotte rotzooi en je moet gewoon de waarheid zeggen. Dan heb je grote kans dat je het geld terug krijgt.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Heb net dezelfde Ipod, en net hetzelfde probleem.


    -

    Gewoon terug brengen. Ze verkopen je kapotte rotzooi en je moet gewoon de waarheid zeggen. Dan heb je grote kans dat je het geld terug krijgt.

    Indeed, voor de prijs wat je voor zo'n ding moet betalen mogen ze je wel een product leveren dat werkt =='


    No growth of the heart is ever a waste