• Heey Quizletters ,,

    Ik heb 2 ideetjes voor een serie , Fantasieovervloed ><

    1 ; Ashly is de 1 jaar jongere zus van Harry Potter. Zij mag net als haar broer naar Zweinstein. Daar is ze natuurlijk bekend als het zusje van.. Ze leert iedereen kennen en natuurlijk spreuken leren en haar broers avonturen volgen ^^


    2; Twilight!! 'Nog geen naam' is de zus van Bella Swann. Zij ging mee naar Florida met haar moeder en stiefvader Phil. Dan gaat ze net als haar zus naar Forks. Ze mist haar want zij en Bella zijn twee handen op een buik. Daar komt ze te weten dat Bella een relatie heeft met de knappe Edward. Ze word hopeloos verliefd op hem. Maar dat mag haar zus natuurlijk niet weten. Want wat zou Bella en natuurlijk Edward er van vinden. En ze weet ook niet dat Edward een vampier is en wat zich afgelopen jaar allemaal heeft afgespeeld.

    Zouden jullie willen zeggen wat jullie ervan vinden??


    Thnx Gill. x


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    goeie ideeen Ö


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    goeie ideeen Ö



    Thnx!!


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    De tweede:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    De tweede is echt gaaf! ö

    Oeeehhh!
    De Tweede!


    everything you imagined, and more...

    Ok dan zal ik de 2e doen ^^??


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    zijn beide goed


    love is dead and dead is love

    Ok dan zal ik de 2e doen ^^


    De beslissing is genomen, lijkt me. Slotje.


    " I'm not your boyfriend, baby. "