• Melding: Als jij of hij het heeft uitgemaakt; blijf niet treuren. Onder elk dekseltje past een potje.
    x.
    ps; moest ik even mededelen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Óf op elk potje past een dekseltje XD

    Óf op elk potje past een dekseltje XD

    Ja, dit is de goede ><


    Bored.

    En wat als hij 1 minuut na hij het uitgemaakt heeft al een nieuw wijf in z'n nicknaam heeft ? En als hij ook ng eens en ander wijf een sexpoes heeft genoemd en het perfectste vn de wereld ? En als hij het ervoor al eens 1 keer zomaar heeft uitgemaakt en 1 keer dan nog eens voor een kutwyf vn 12 jaar ? Én hij kortaf doet heel de tijd, het doet pijn hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    (...)
    Ja, dit is de goede ><

    Allemaal hetzelfde. :Y)

    En wat als hij 1 minuut na hij het uitgemaakt heeft al een nieuw wijf in z'n nicknaam heeft ? En als hij ook ng eens en ander wijf een sexpoes heeft genoemd en het perfectste vn de wereld ? En als hij het ervoor al eens 1 keer zomaar heeft uitgemaakt en 1 keer dan nog eens voor een kutwyf vn 12 jaar ? Én hij kortaf doet heel de tijd, het doet pijn hoor.

    In dat geval zou ik hem bestempelen als een achterbakse oetlul die totaal niet te vertrouwen is.
    Hij is je dan gewoon niet waard.
    Zelfrespect.


    Bored.

    Wat als hij is vreemdgegaan toen we nog hadden maar nog wel van je houd en jij ook van hem maar dat je allebei bezet bent en dat je steeds moet janken als je bedenkt dat hij met haar is en s'avonds niet normaal kan slapen daardoor en je bijna zelf met hem bent vreemdgegaan?


    Life is hard and then we die

    5 minuten nadat het uit was had hij in zijn nickname al staan dat ie opnieuw op zoek was naar een vriendin. Daarna had hij zijn status op een profielsite ook alweer veranderd in 'Single en op zoek' en dan komt ie bij mij twee maanden zeuren dat we terug een koppel moeten worden. Dat doet pijn, weet je.


    Listen to what we're not saying..

    5 minuten nadat het uit was had hij in zijn nickname al staan dat ie opnieuw op zoek was naar een vriendin. Daarna had hij zijn status op een profielsite ook alweer veranderd in 'Single en op zoek' en dan komt ie bij mij twee maanden zeuren dat we terug een koppel moeten worden. Dat doet pijn, weet je.
    Begrijpelijk, ik zou dat ook nooit accepteren.


    Life is hard and then we die

    En wat als hij 1 minuut na hij het uitgemaakt heeft al een nieuw wijf in z'n nicknaam heeft ? En als hij ook ng eens en ander wijf een sexpoes heeft genoemd en het perfectste vn de wereld ? En als hij het ervoor al eens 1 keer zomaar heeft uitgemaakt en 1 keer dan nog eens voor een kutwyf vn 12 jaar ? Én hij kortaf doet heel de tijd, het doet pijn hoor.
    Idd, het doet pijn; maar dat gaat over.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    (...)Begrijpelijk, ik zou dat ook nooit accepteren.


    Heb ik ook niet gedaan. Een paar dagen nadat ik hem dat goed duidelijk heb gemaakt, is ie gaan lopen met één van me beste vriendinnen xs


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Heb ik ook niet gedaan. Een paar dagen nadat ik hem dat goed duidelijk heb gemaakt, is ie gaan lopen met één van me beste vriendinnen xs
    Tja, jongens. Ik weet ook niet meer hoe het met mijn ex zit. Ik bedoel, ik dacht altijd dat ik hem kende, en ik dacht dat vreemdgaan wel het laatste zou zijn wat hij deed. Maar, ik vergiste me. En weer wilde hij vreemdgaan, maar dit keer met mij. Natuurlijk afgeslagen, dat doe je niet. Maar zo zie je, mensen kunnen heel anders in elkaar zitten dan je denkt.
    Alhoewel, ik zou hem wel graag terug willen vreemd genoeg..


    Life is hard and then we die

    Je moet het wel voldoende tijd geven om alles te verwerken. En inderdaad, na een tijdje leg je er dan wel bij neer.


    Tanya is de beste.

    en toch doet t pijn als je wordt gedumpt, hij zegt dat hij niet aan een relatie toe is en t niet aan jou ligt, maar na 1week weer een nieuwe vriendin heeft..
    waarna hij zegt nadat je je gevoelens heb geuit omdat hij ernaar vroeg dat het voor hem geen relatie was, maar gewoon iets 'voor de leuk', en hij duidelijk maakt niks meer met je te maken willen hebben

    Onder elk dekseltje past een potje..xD

    geniaal


    ' niks is wat het zijn moet '

    GROOT GELIJK :Y)


    Your Butt is Mine!