• Hoe zien kluisjes met een pasje eruit?
    Onze school wilt dat je je kluisje met je schoolpas open kan maken(ik neem nooit mijn school pas mee, dus dat gaat goed).
    Heeft iemand dit?

    wij hebben te kleine kluisjes, en een sleutel met een rond ijzer dingetje er aan met een nummer :P
    Wij ook(nog). Maar ik ben blij dat ze dat willen veranderen :] En het is ook irri, want sommige kluisjes willen nooit meer open. En heel veel van mijn friends heb ik al moeten repareren :'D

    Nee.
    Ik heb sleutel, gelukkig, me schoolpas heb ik toch nooit bij me xd

    bij ons wordt ook vaak op illegale voorwerpen gekeken

    bij ons is er zelfs een keer een pistool gevonden O.o
    oh god =|
    Wij hebben geen controle gehad, omdat het tot nu toe nog niet nodig is.

    (...)gaat dat vanzelf? 0.o

    Yep.Het is dat mijn kluisje onder dat ding is maar anderen moeten snel naar de andere kant rennen voordat die 8 seconden om zijn =P


    Je bent nooit uitgeleerd.

    (...)
    Yep.Het is dat mijn kluisje onder dat ding is maar anderen moeten snel naar de andere kant rennen voordat die 8 seconden om zijn =P
    wordt dat door 1 apparaatje bestuurd dan?
    sorry, dat ik zo nieuwsgierig ben :]

    Wij hebben codes -_-'

    Dus duurt eerst 5 minuten voor je je kluisje open hebt, je moet alles op een bepaalde manier draaien enzo,,

    Zwaar kut


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    (...)wordt dat door 1 apparaatje bestuurd dan?
    sorry, dat ik zo nieuwsgierig ben :]

    It's ok! ^^
    Jah door 1 zo'n stom apparaat.En meestal staan er steeds mensen voor dus kun je ni bij je kluisje x)


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ohmygod! wij hebben ok pasjes! dat is zó vreselijk! je moet douwen anders kom je niet op tijd bij de kluis omdat ie na bepaalde tijd weer dicht gaat. dus het is bij ons echt duwen trekken duwen trekken. >< gatver gewoon. lang leve de sleutels! ik wil mijn sleutel terug! ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wij hebben ook met een pasje maar het is vet kut want je meot er nog heen lopen en in die tijd hebben andere jou kluisje al open gemaakt :S
    en je moet je school pas ook neit vergeten anders kan je je kluisje niet in;)

    wij hebben gwne kluisjs waar je je eigen slot moet aanhangen en zo ver dat ik weet zijn ze nog nooit gecontroleerd geweest op illegale dingen.. (A)


    Don't let your hair hang down and kick some ass!

    Wij hebben...code's XD
    Maar sommige hebben ook sleutels.

    WY HBBN NIET EENS KLUISJES....WWWWWèèèèèèèèèèèèèèèè(huil)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nee een dood gewone sleutel(die van mij is al 3 x gebroken xD)

    Gawd, die kluisjes zijn like zo irritant -_-''
    Na 10sec. zijn ze alweer dicht. En als je nou net je pas hebt gescant en het is mega druk dat je niet bij je kluis kan, dan gaat ie über snel dicht en dan kan je weer terug om te scannen. Het is like echt freakin irritant. Vooral als je eerste uur begint en ik ben niet echt bepaald een ochtendmens en dan ben ik best chaggo en dan heb je ook nog eens die kut kluisjes >_<


    Your Words They Eat Right Through Me...

    die van mij is oranje¬¬ (terwijl ze ook iets minder lelijke blauwe en grijze hebben). Maar goed, gewoon te openen met een sleutel en in de helft ligt wietxD


    I am an idiot, I move.