• Ik heb vaak voor dat als ik iets wil zeggen, mijn vriendinnen mijn zinnen gewoon kunnen afmaken. Ze weten precies wat ik wil zeggen. Het is ook al een paar keer gebeurd dat ik iets denk, en mijn vriendin net hetzelfde zegt zonder te weten dat ik daaraan dacht. Best wel creepy, niet? Zo, wie heeft soms hetzelfde?


    -

    ik hen dat ook vaak met mn vriendinnen vooral met mn BFF, en met mn broertje heb ik het ook vaak xD
    ik heb al vaak door hoe mensen in elkaar steken als ik ze iets beter ken :Y)

    mensenkennis? ^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zoiets ongeveer, gewoon dat we op hetzelfde moment, hetzelfde zeggen :p
    Of als ik net iets op msn wil zeggen, en dan zegt zij juist hey :'D

    ik heb soms dat als ik iets zie ik het wil zeggen.Maar dan is mijn BF het voor,en da is eng :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik heb dat zo vaak =') met mn vriendinnen, vrienden, mn broer >_> Ik ben denk ik gewoon een psychic :Y)


    BAM!

    dat hebben ik en een meisje op sgool, dan zeggen we op precies hetzelfd emoment uit het niet hetzelfde, of dan beginnen we alebij tegenlijkertijd uit het niets hetzelfde lietje te zingen.. terwijl het niet egt een toepasenlijk moment is of zo.. best wel grappig!.. x']


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb dat ook.


    Innocence.

    Ik heb dat ook.
    jaa, mt mij Ö


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Met mijn allerbeste vriendin heb ik dat ook keivaak. We denken vaak hetzelfde, zeggen vaak hetzelfde en doen ook vaak hetzelfde. Vorige zaterdag was creepy, de hele tijd dachten we het zelfde en we gingen alletwee heel de tijd hetzelfde doen zonder er iets afgesproken was. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Volgens mij hebben heel veel mensen dat :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb dat vaak met mijn tweelingzus, en dat haat ik.
    Maar is wel handig als we in van die domme spelletjes in een team zitten, en zij moet iets uitbeelden of whatever^^ Dan heb ik het meestal meteen door terwijl mijn ouders of vrienden zich dan lang afvragen wat ze aan het uitbeelden is x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maar wij vullen elkaar aan, Miekedrol die een baby is :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Maar wij vullen elkaar aan, Miekedrol die een baby is :Y)


    Jij oude berimpelde kool, ik ben tenminste schattig :Y)


    -

    jup, dat heb ik met een paar vrienden, soms best spooky eigenlijk.


    I am an idiot, I move.

    heb ik ook wel is, dan zeggen ik en een vriendin precies tegelijkertijd hetzelfde x']


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Dat heb ik ook met mijn vriendin, dan zegt zij wat vaags en ik snap dan wat ze bedoelt en dan moeten wij heel erg lachen terwijl de rest van ons vriendengroepje er niks van snapt.