• Laatst zat ik in een restaurant om mee te helpen en opeens stonden er twee huppelkutjes aan de bar voor wisselgeld en een meisje ging het wisselgeld halen en die twee huppelkutjes stonden daar aan de bar ons aan te gapen. Ze zeggen allemaal van 'Zoiets zal ik dus echt nooit doen hé Daar gaan men nagels er van kapot en trouwens daar ben ik veel de slim voor.' zegt de ene huppelkut en dan begint die andere 'Nou ja zeg!! Die mensen die hier werken serveren alleen maar vet en natuurlijk zijn het domme mensen hier en eten al deze vettige eten op en worden ze zo erg dik!!' zegt ze. Eerst heb ik hun genegeerd en daarna begon ze mij te ergeren. Gelukkig kwam het meisje weer terug met het wisselgeld want anders heb ik allang hun hoofden er afgerukt. Oké ze mogen zeggen wat ze willen maar willen ze a.u.b. niet voor ons neus staan zagen!!:@:@
    Deze huppelkutjes werken op mijn zenuwen. Welke huppelkutjes werken op jullie zenuwen??


    FireFlies Above My Head

    Oh mijn god. Het lijkt alsof ze regelrecht uit een Amerikaanse film komen ¬¬
    Belachelijk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    die moet je gewoon negeren of slaan

    Echt belachelijk =='


    Walkin' in line.

    die moet je gewoon negeren of slaan

    Ik zou voor slaan gaan...


    You move me ......... Kurt

    Dat waren echt erge en natuurlijk wou ik slaan maar moest me netjes gedragen van de baas -____-" moest wel moeite doen om me in te houden ^^


    FireFlies Above My Head

    Negeer dat gewoon. Dat doe ik ook en anders dan diss ik ze.


    Innocence.

    Negeren, of dissen =D

    nou een meisje uit me klas,,
    er kwam bij ons een jongen op school in een skatersbroek,, ohke het is anders dan wat we van hem hadden verw8 maar als hij zich er prettig in voelt , laat die jongen dan lekker!

    komt die huppelkut aan ,, jesus jongen koop is een broek in je eigen maat¬¬

    dan denk ik egt ,, meid waar maak je je druk om!! en laat hem gewoon is zichzelf zijn!

    maarja zo is zij altijd><
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Negeren :'3.


    I don't need words to feel those lips.

    ze kijken me altijd aan ofdat ik een vieze mumie ofzow ben >< maar weetje dan geef ik ze wel een vieze mumie blik dan zijn ze zow weer weg :')
    [/ja ik heb iets met vieze mumie ><]


    A Noble was Born in Chaos

    Damn.. wat een ****
    zo doen ze bij mij op school ook als ik een x een zwarte rok aan heb met en Within Temptation shirt.. het is tog onze eigen smaak. laat ons en de rest lekker hun gang gaan.. waar bemoeien ze zich mee


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag