• Ja, een bisschop en de Paus hebben gezegt dat het lezen en kijken van Twilight boek/film en Harry Potter boek/film je satanistisch kan maken.
    Door het lezen en kijken van de verhalen ga je erin geloven en dat mag niet volgens hun. Fantasie is niet goed voor je je moet geloven in god, niet in vampieren en kinderen die zwaaien met toverstokjes. O.o
    Dus iedereen die hier HP en Twilight verslaaft is is satanistisch, so do I O.o
    Kan het nog gekker?! x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    De Paus en de bisschop zyn jaloers, omdat Twilight &nd Harry Potters gewoon meer geliefd zyn, dan zy :Y)
    Stelletje jaloerse kippen (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hihi
    Ik bedoel mar hoor. ieder gelooft in zich zelf. of in wat dan ook.
    Wat die paus zeg is gewoon dom.
    O en hij is gewoon zo'n freak.(Kippenvel)
    sprookjes rocken en daar kan niemand wat aan veranderen


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    De Paus en de bisschop zyn jaloers, omdat Twilight &nd Harry Potters gewoon meer geliefd zyn, dan zy :Y)
    Stelletje jaloerse kippen (:


    Die is goed xD


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik zit op een christelijke school.. gingen we HP kijken XD


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    uhuh, gaat hij nu ook roodkapje verbieden, want de boze wolf is satanischtisch want wolfen kunnen niet praten?

    en gaat hij ook Hans en Grietje verbieden want daar zit een satanischtische boze heks in? 8D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dat is de GROOTSTE KUL DIE ER BESTAAT!

    Tuurlijk.. xD


    hoi, jij bent leuk.

    De paus is gay --' Hij dragt jurken x) Nee joke. Hij zegt dat homo's niet mogen trouwen omdat dat ook satanistisch zou zijn tegenover Jezus ofsoo --' Maar volgens mij is die kleine snoodaard zélf zo gay als wat. I mean alleen al zijn kleren >,<
    Als je de paus etc moet geloven bij álles wat ze zeggen, zou élk mens goed zijn en bestaat er een leven na de dood waar God je opwacht --' Dan zijn we alleen satanisten >,<
    De paus heeft gewoon kort samengevat geen leven. Get a life, freakin' paus x)

    blah. mijn crush is satanistisch xp en hij heet Harry Potter x_x


    All was well.

    Dan ben ik dubbel satanist.
    Ik houd van Twilight en HP.

    whahaah ja natuurlijk ik ben zooo hard verbonden met Satan(baby)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    De paus is ook tegen voorbehoedsmiddelen en homohuwelijken. Laat die vent gewoon zijn gebedjes doen en trek er je niks van aan. Wie luister er nog naar hem deze dagen? Komt niks dan onzin uit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als da egt waar is ben ik trots om satanistisch te zijn :Y) bedoel liever een satanist en gelukkig zijn dan een heilige christene en depressief zijn..


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Kent ie trouwens wikipedia? Here it is:
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Traditioneel_satanisme


    No growth of the heart is ever a waste

    En dit is gebaseerd op..? Yeah.. nothing.
    En laat ik m'n bek maar houwen over de pedofiele dominee's/bisschoppen die het celibaat niet zo serieus nemen...


    No growth of the heart is ever a waste