• Hey
    misschien hebben jullie het al gehoord op het internet of eender waar.
    Maar er is een petite van een paar fans. Die fans hebben met een magazine afgesproken om 5000 namen van fans te verzamelen enzo Tokio Hotel naar Brussel te laten komen voor een grote signeersessie
    meer info vind je hierop:
    http://th-petition-brussel-2009.skyrock.com/
    en zeker meedoen, ze zitten al aan 2000 personen dus nog 3000 te gaan. en misschien komt TH wel naar hier


    (K)Lisa


    One Day you'll remember me...

    ik hb mee gedaan..normaal toch xD of ik erin sta heb ik nog ni gecheckt en doe ik ook ni eer ik my gevonde hebo_O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ze komen toch niet. Al heb je 5 miljoen mensen.


    Can I crash into your life?

    Ik snap het niet --'.
    En, waarom staan er allemaal namen enzo? Mogen alleen die komen ? :]
    Damn, leg het even uit bitte (aa).

    -voelt zich eigenlijk best dom-


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik snap het niet --'.
    En, waarom staan er allemaal namen enzo? Mogen alleen die komen ? :]
    Damn, leg het even uit bitte (aa).

    -voelt zich eigenlijk best dom-


    nee iedereen mag komen, maar het zijn gewoon de 600 eerste en anders zijn het veel te veel fans om op te schrijven en zo.

    Je moet gewoon dus op de link klikken, dan klik je op reactie plaatsen, en dan geef je je naam stad en land in
    snap je?


    One Day you'll remember me...

    het is het zelfde als met die handtekeningen actie als iedereen zegt ik doe het niet werkt het zowiezo niet maar als iedereen mee werkt wel


    cupcake smells great

    het is het zelfde als met die handtekeningen actie als iedereen zegt ik doe het niet werkt het zowiezo niet maar als iedereen mee werkt wel


    goed gezegd
    dus iedereen meedoen


    One Day you'll remember me...

    Ik heb me nou al een tydje geleden aangemeld, maar ik um niet vinden. Al die namen sucken om daartussen te zoeken ><


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells