• die prik voor baarmoederhalskanker, ik zag deze foto: http://www.gezondheidsnet.nl/medisch/nieuws/3029/campagne-hpv-vaccinatie-van-start en nu durf ik het niet meer. ik moet 3 maart al gaan voor me eerste prik en 7 april voor me tweede en ze zeggen ook dat de prik niet pijn doet; http://www.destentor.nl/regio/deventer/4518148/Prik-tegen-baarmoederhalskanker-vrijwel-pijnloos.ece

    ik durf ook niet.:| ik ben echt doodsbang voor prikken :| en dan moet je er ook nog eens 3. maarja liefer 3 prikken dan kanker.


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Dat prikje ziet er hartstikke onschuldig uit.
    Ik maak me er niet zo druk om. (:


    WANNA FUCK?!

    ik durf ook niet.:| ik ben echt doodsbang voor prikken :| en dan moet je er ook nog eens 3. maarja liefer 3 prikken dan kanker.


    Jaa die derde in september, maar ja wat je zegt liever die 3 prikken dan kanker, maar toch, ik ben echt bang:$

    gewoooooooooooooooooooon doen.

    Dat prikje ziet er hartstikke onschuldig uit.
    Ik maak me er niet zo druk om. (:


    Ik Hoop dat je gelijk hebt

    baarmoederhals kanker doet véél meer pijn


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Heb je je ooit geprikt aan een speld?
    Dat doet zeerder dan een prikje.


    WANNA FUCK?!

    gewoooooooooooooooooooon doen.


    Ik moet die prik doen van me ouders

    bij mij prikken ze ALTIJD verkeerd O_< dat doet pas zeer. x3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    prikken :|
    de laatste keer dat ik prikken heb gezien heb ik die kamer rond gerent met die vent achter me aan xD. ja ik moest er 12 :|


    Nvt

    nou.. ik kan me voorstellen dat jij hem liever niet hebt. Maar beter een paar prikjes dan baarmoederkanker. Echt de gevolgen die dat heeft.. Als hij eruit moet ontneemt het je ontzettend veel vrouwelijkheid, je kunt onvruchtbaar worden, daarbij komt ook nog is dat kanker een ziekte is, je er ontzettend ziek van kunt worden, en er dood aan kunt gaan.

    Dan heb ik toch liever een prik, maar dat kan aan mij liggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moet bijna de 2de hebben. En dan na zes maanden de 3de ofzo.
    Maar het prikje zelf deed bij mij niet echt pijn, alleen de dagen erna was het alsof mijn arm 100kg woog >.<

    (...)

    Ik moet die prik doen van me ouders
    Sorry, maar ik geef ze groot gelijk!


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Ik Hoop dat je gelijk hebt

    Waarom zou ik er bang voor moeten zijn.
    Pas geleden moesten ze me testen op Pfeiffer en hebben ze 3 buisjes bloed uit me gehaald. Iedereen maakte er ophef over dat ik zou flauwvallen. Ik liep er gewoon vrolijk weer weg. (':


    WANNA FUCK?!

    Als ik daar moest zitten O_O
    Dan ga ik weer huilen XD Want, ik heb een angst voor naalden -_-' best wel stom eigenlijk..
    Maar je moet er gewoon niet naar kijken en zet je mp3/ipod aan. Muziek kalmeert je overal bij ^^


    Special Love <3