• Zou het niet handig zijn moest er op de profielen bij de quizen van die persoon aan te duiden zijn dat de quizen die in een serie zitten niet zichtbaar zijn? ik wil soms ook eens gewoon een quiz willen meken zonder eerst een half uur te moeten zoeken...


    What would Emma do?

    (...)

    nee, ik bedoel dat er enkel gewone quizen zichtbaar zijn. sa's staan meestal ook in serievorm


    Ik snap het nog steeds niet. Als je een gewone quizlet wilt kan je toch gewoon naar willekeurige quizlets gaan fzo?


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Ik snap het nog steeds niet. Als je een gewone quizlet wilt kan je toch gewoon naar willekeurige quizlets gaan fzo?

    dat stelde ik ookal voor, maarja.

    Misschien moet je je beschrijving even aanpasssen. En dan als sugesstie een knop voor alleen quizzen op je profiel te tonen, dus geen serie's.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    dat stelde ik ookal voor, maarja.


    hehe, niemand luisterd naar je^^ ze pikken je idee!! xD
    iedereen kraakt datvan mij af(huil)
    wel, ik daag je uit, ga eens op zoek naar een interesantegewone quiz in de lijst van iemand die meer dan tweehonderd quizen heeft ontworpen en zeg me dan hoe lang het heeft geduurd voor je een toffe vond.


    What would Emma do?

    (...)

    hehe, niemand luisterd naar je^^ ze pikken je idee!! xD
    iedereen kraakt datvan mij af(huil)
    wel, ik daag je uit, ga eens op zoek naar een interesantegewone quiz in de lijst van iemand die meer dan tweehonderd quizen heeft ontworpen en zeg me dan hoe lang het heeft geduurd voor je een toffe vond.

    nah, als ik een normale quiz wil maken klik ik gewoon op willekeurige quiz. :')

    (...)
    nah, als ik een normale quiz wil maken klik ik gewoon op willekeurige quiz. :')


    en dan, daar zitten ook vaak de quizen van een serie bij (puh)


    What would Emma do?

    Ik vind het een super idee !

    (...)

    en dan, daar zitten ook vaak de quizen van een serie bij (puh)

    nu niet meer. je hebt nu apart willekeurige quiz en willekeurige serie. ;)

    (...)
    nu niet meer. je hebt nu apart willekeurige quiz en willekeurige serie. ;)


    bij mij zitten daar nog vaak de delen van een serie tussen


    What would Emma do?

    (...)

    bij mij zitten daar nog vaak de delen van een serie tussen

    hmm, bij mij de laatste tijd niet meer hoor..

    (...)
    hmm, bij mij de laatste tijd niet meer hoor..


    NIET EERLIJK!!!


    What would Emma do?

    Opzich is dat wel een goed idee maar de meesten zetten hun gewone quizzen ook in een serie.


    Innocence.

    Opzich is dat wel een goed idee maar de meesten zetten hun gewone quizzen ook in een serie.



    oh ja? das mij nog nooit opgevallen o.0


    What would Emma do?

    Ja, ik denk wel dat je gelijk hebt. Er zijn mensen die enorm veel quizlets maken en als ze dan eens een gewone maken, vind je die niet meer terug. Of je moet de persoon zelf achter een link vragen en zo.
    Je hebt een lijst van je series, dus daarboven zouden die mogen wegvallen zodat je enkel die gewone quizlets nog ziet.

    uhmm okee wel goed idee, maar wat nou als je 3000 quizen hebt ofso, dan is je profiel oneindig lang!