• Yeaaaaah.
    Ik haaaaat gym al eeuwen. Niet omdat ik het niet kan, maar ongeveer het enige wat we altijd deden, was rondjes lopen en testen doen. En lopen is nu net iets wat ik niet kan. Wel om te basketten of voor voetbal enzo, maar lopen om te lopen vind ik vreselijk.
    Dit jaar is mijn klas de enigste van heel het vierde die Olivier al leraar hebben voor gym. Eigenlijk moeten we hem Mr. Pignet noemen, maar dat doen we dus niet. :'D
    Dit jaar doen we eigenlijk niets. Vandaag hebben we bijvoorbeeld als opwarming twee rondjes in de kleine turnzaal moeten lopen, daar ben je op 30 sec klaar mee. En daarna paar keer over een balkje boven de grond heen en weer lopen. That's it.
    En bijvoorbeeld met de biep-test, roepen al die leerkrachten 'Hup, zie maar dat je meer als een 5/10 haalt!' Dan pushen ze je om heeeel lang te lopen ookal kan je niet meer. Maar Olivier is gewoon geweldig. Hij roept dan 'Komop, nog één lengte en je hebt een 5/10, dat is goed genoeg!' Geweldig gewoon.
    We lachen heel de tijd enzo met hem, hij ook met ons, aangezien we een heel droge klas zijn. :'D
    Als de andere klassen in de winter buiten moeten gymmen, omdat er geen zaal meer vrij is, gaat Olivier er alles aan doen opdat we een zaal zouden kunnen jatten van een andere klas. Dit jaar hebben we nog niet eens buiten gym gehad. x'D
    I love him. :Y)

    DOE MY OOK MAAR ZO'N LERAAR!

    Omfg, Die van my is pedo! whahaha.
    Serieus Hij kijkt Altijd naar Die tieten die heen weergaan LOL xD

    xox


    I'm locked away inside this grave

    Omgg, leuk ^^

    Had ik maar zo'n leraar. Ik haat die man die we nu hebben echt zo hard ><


    Listen to what we're not saying..