• Als je naar de kapper gaat, en vraagt om je haar te ontkrullen, blijft je haar dan altijd styl? Ook na het wassen? Dat kan toch niet ><.


    -

    Een vriendin van mij laat het donderdag permanent plat doen. Ze zal blij zijn als ze ziet dat het niet veel helpt ><


    The aliens are attacking from mars! ö

    Na het wassen is het weer weg.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Het blijft enkel stijl als je het chemisch laat stylen, een vriendin van me doet dat en dan moet je om het half jaar weer gaan. Ik weet niet precies hoeveel het kost, maar wel veel..
    Als je dat niet doet gaat het gewoon altijd opnieuw krullen en ik haat dat..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Lol vind het wel grapig, alle mensen met krullen willen stijl haar, en dan mensen met stijl haar willen krullen.
    Ik heb eerder nogal stijl haar, en ik wil defenitelu krullen :Y)
    Hmmm, maar 'k denk niet dat de kapper echt veel helpt eigenlijk :s


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Je moet dan een permanent laten steken. Ze doen er speciale producten op en zo gaat het er niet uit. Maar dat is wel slecht voor je haar. Het werkt wel ^^


    Walkin' in line.

    Volgens mij niet. (:


    A. ikmisje.

    Lol vind het wel grapig, alle mensen met krullen willen stijl haar, en dan mensen met stijl haar willen krullen.
    Ik heb eerder nogal stijl haar, en ik wil defenitelu krullen :Y)
    Hmmm, maar 'k denk niet dat de kapper echt veel helpt eigenlijk :s


    Vind ik ook grappig ^^
    ik heb geen stijl, maar ook geen krullend haar, iets ertussen dus.


    -

    Ik zou juist golven in m'n haar willen ><