• OMG x]
    Bij ons vandaag had Falko(jongen uit onze klas) de gum afgepakt van Lisette(meisje uit m'n klas).
    Nou, en toen zeiden de jongens voor de grap zo van:" Zullen we haar gum uit het raam gooien".
    En toen zaten ze steeds net alsof te doen.
    En toen kwam onze mentrix binnen, want we hadden les.En toen gooide Falko de gum gwn door het raam heen!
    Wij zo lachen en de juf kijkt met open mond toe x'D
    Dan rent iedereen zo naar het raam toe x)
    En toen moest Falko hem gaan zoeken,(en toen keken wij voor het raam xD ) maar hij lach op zo'n dakje onder ons lokaal en daar kon hij dus niet bij.En nu is Lisette dus haar gum kwijt >,<
    Echt hilarisch gwn x']


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Waha sorry ik vind 'gum' zo'n grappig woord x) Bij ons zeggen ze 'gom' Maar aaah erg voor haar x)

    Bij ons in de klas hebben ze is een hele pennezak vn iemand door het raam gegooit


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Bij ons in de klas hebben ze is een hele pennezak vn iemand door het raam gegooit

    Was er toen ook een docent bij??
    Bij ons namelijk wel x']


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Waha sorry ik vind 'gum' zo'n grappig woord x) Bij ons zeggen ze 'gom' Maar aaah erg voor haar x)

    Wou ook net te zeggen.
    Gum vin k ook zoon grappig woord x)


    I need you like a heart needs a beat

    Bij ons op school zijn er 2 jongens vechtend door een raam heen gevallen.. gewoon er DOORheen.. dus door het glas! x3


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind het niet humoristisch om een gun van een ander door het raam te gooien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Best lullig maar grappig XD


    Sometimes i wonder why i'm still alive.

    Best lullig maar doen ze bij ons in de klas ook xD ghegeh


    We can only learn to love by loving.

    Bij ons viel er een plant naar buiten x) Ik zat daarzo, en ik stootte er per ongeluk tegen aan(A) En het raam stond op. En toen ik keek was de plant weg x] Was bij biologie, en die docent is vet cool:P (ja, dat kan:Y)). Dus kreeg ik geen straf(hoera)

    Maar best lullig dat ze nu die gum kwijt is:P Wat me wel grappig lijkt om te zien: hoe die leraar zo met open mond keekxD


    To live would be an awfully big adventure

    Ocharme die gom ö

    WOOOOOOOWWWW EEN GUM DOOR HET RAAM Ö
    Tijdens de stakingen vorig jaar gingen vlak bij ons de stoelen uit het raam.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Falko is een mooie naam, maar het is mooier geschreven met een C
    Ontopic; een leraar heeft bij mijn zus in de klas een etui uit het raam gegooid omdat dat kind ermee zat te spelenxD (niet mijn zus' etui).


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    mwaah, dat vind ik niet zo grappig.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het niet humoristisch om een gun van een ander door het raam te gooien.

    Kijk als het nou je enige pen ofzo was.
    Maar een gum, ik bedoel kom op. Het was toch ook maar voor de grap. Waarom moeten sommige mensen hier altijd meteen zo bot doen. -.-
    En een guN uit het raam is helemaal grappig. xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.