• Goed; omdat er teveel horror films zijn die het grootste/engste moment 's nachts afspelen, ga ik met diede een horror film maken die zich overdag afspeelt.
    We hebben een decor: mijn oude schuur waar een vervallen bovenwoning in zit. &lek is en vies enzo.
    Maar nog geen verhaallijn! &aangezien hier op Q zoveel creatieve mensen zijn, mogen jullie mee denken! Je naam wordt dan uiteraard in de aftiteling genoemd^^


    it's cool to know nothing.

    doe iets met vampieren (6)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    2 personen die ontvoerd zijn en opgeslote. omdatze iets gzien hebbe wat niej mocht(bijv, kan ook andere reden zijn) elke dag worden ze om ste beurt gemarteld om z eaan het praten te krijgen en ze moeten ook toemkijke hoe de ander gmarteld word. (martelmanieren kijk op wikipedia) uiteindelijk wete ze te ontsnappen maar ze worden achtervolgt door hun ontvoerders....einde mag je zelf bendenke;)
    let me know what you think about it


    Love makes you feel perfect :D

    2 personen die ontvoerd zijn en opgeslote. omdatze iets gzien hebbe wat niej mocht(bijv, kan ook andere reden zijn) elke dag worden ze om ste beurt gemarteld om z eaan het praten te krijgen en ze moeten ook toemkijke hoe de ander gmarteld word. (martelmanieren kijk op wikipedia) uiteindelijk wete ze te ontsnappen maar ze worden achtervolgt door hun ontvoerders....einde mag je zelf bendenke;)
    let me know what you think about it


    Klinkt kwoel^^
    Moeten we elkaar gaan martelen (6)


    it's cool to know nothing.

    doe iets met vampieren (6)


    Oh yeah^^
    Maar dat is niet zo makkelijk in het licht^^


    it's cool to know nothing.

    2 personen die ontvoerd zijn en opgeslote. omdatze iets gzien hebbe wat niej mocht(bijv, kan ook andere reden zijn) elke dag worden ze om ste beurt gemarteld om z eaan het praten te krijgen en ze moeten ook toemkijke hoe de ander gmarteld word. (martelmanieren kijk op wikipedia) uiteindelijk wete ze te ontsnappen maar ze worden achtervolgt door hun ontvoerders....einde mag je zelf bendenke

    let me know what you think about it


    Vind ik ook wel een leuk idee. Maar, je moet er dan wel voor zorgen dat tijdens de allerlaatste seconden nog iets engs en onverwachts gebeurt, dat vind ik wel leuk ^^

    Je kan misschien ook iets met zwarte magie doen.. (ik zeg dit enkel omdat ik daar eigenlijk zelf graag eens een verhaal over schrijf) het moeilijke is dan wel hoe je de effecten gaat doen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    (...)

    Vind ik ook wel een leuk idee. Maar, je moet er dan wel voor zorgen dat tijdens de allerlaatste seconden nog iets engs en onverwachts gebeurt, dat vind ik wel leuk ^^

    Je kan misschien ook iets met zwarte magie doen.. (ik zeg dit enkel omdat ik daar eigenlijk zelf graag eens een verhaal over schrijf) het moeilijke is dan wel hoe je de effecten gaat doen.

    Xx


    Het moet inderdaad niet voorspelbaar zijn..
    &we hebben trouwens ook een hooiberg en heleboel weiland^^


    it's cool to know nothing.

    zorg dt er een af et dak valt , dn paar jr later kme er nieuwe mense wone en al de mense die in de schuur gaan kome er nooit meer uit.

    Wel, een vriendin en ik zijn ook aan een zo'n horrorverhaaltje bezig.
    En we hebben al een paar enge dingen, ik zal er een paar van overdag zeggen:
    Zo'n heel erg mistig veld waarin slechts 1 boom staat zonder bladeren. Onder die boom staat een lijkwit, maar bloedmooi meisje met een lang wit kleed dat wappert in de wind en met lang pikzwart haar. Erst zie je dat beeld van ver, en daarna komt er zo'n close-up en dan zie je dat het meisje bloed weent. En dan speelt ze ook viool enz.
    En we hebben nog van alles maar ik moet nu van de pc..


    Live for something or die for nothing

    Wel, een vriendin en ik zijn ook aan een zo'n horrorverhaaltje bezig.
    En we hebben al een paar enge dingen, ik zal er een paar van overdag zeggen:
    Zo'n heel erg mistig veld waarin slechts 1 boom staat zonder bladeren. Onder die boom staat een lijkwit, maar bloedmooi meisje met een lang wit kleed dat wappert in de wind en met lang pikzwart haar. Erst zie je dat beeld van ver, en daarna komt er zo'n close-up en dan zie je dat het meisje bloed weent. En dan speelt ze ook viool enz.
    En we hebben nog van alles maar ik moet nu van de pc..


    Oeh; klinkt goed^^


    it's cool to know nothing.

    Ghehe koel, en ik ben niet zo creatief :'33


    I don't need words to feel those lips.

    Ik heb een ideetje!
    Er gaat een groepje vrienden zogenaamd op vakantie.
    En dan huren ze een bungalow (dan wordt dat dus die ouwe schuur) en dan komen ze daar aan hebben ze eerst vet lol enzo.
    Maar dan verdwijnen ze een voor een en het gaat daar spoken enzo!

    Scary of niej??:P

    Ik heb een ideetje!
    Er gaat een groepje vrienden zogenaamd op vakantie.
    En dan huren ze een bungalow (dan wordt dat dus die ouwe schuur) en dan komen ze daar aan hebben ze eerst vet lol enzo.
    Maar dan verdwijnen ze een voor een en het gaat daar spoken enzo!

    Scary of niej??:P


    dat is ook al kwoel^^


    it's cool to know nothing.

    en eng (:


    it's cool to know nothing.

    Iets met een gevaarlijke psychopaat ?. x'3


    A. ikmisje.