• Wie kijkt ernaar? En wat vinden jullie ervan?


    Only losers can act the way you do

    Ik kijk er naar. Het is gewoon super >< Er zitten wel 'mooie' meisjes tussen =)


    What you see, is what you get.

    ik vin Ruud zo massaalgeil XD


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    die hollandse hoeren zijn egt dom :)

    & typisch dat er zo'n wijf begint te wenen

    haha

    hilarisch programma

    Ik kijk. x')
    En die Gijs is zo ieww. :S
    Ik vind Corneel en Désiree de leukste.

    die hollandse hoeren zijn egt dom :)

    & typisch dat er zo'n wijf begint te wenen

    haha

    hilarisch programma


    wat een leuke woordenschat ><.


    -

    ik stem vr dien dikzak. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vin het nie egt leuk.Myn mening.:X


    Love Joe Jonas...('L)

    Ik heb gisteren gekeken ^^ ik vond het grappig toen een van die nerds -- weet zijn naam niet meer, Gijs dacht ik -- een area begon te zingen van Puccini (??) voor da romantisch ding daar ^^

    Ik kijk dat! :Y)
    Ik stem voor Corneel ofzoiets. :'D
    Die's het minst nerdig. :X

    (...)
    uhu ik ook en echt die Dani komaan wie weet nu ni da da Iris noemt--' zegt die tulp ik zo: STOEMERIK!! dan de laatste: FOUT ZEG FOUT MEISKE ZIET DA GE FOUT ZIJT Hè!! natuurlijk was ze da ni -,- ff

    vo wie bn jij eiglijk? Ik voor Corneel &Désiree^^
    Xx
    Voor Gijs & ... omdat hij gewoon gieren is. Ruud en Prisicilla vind ik ook wel leuk. Maar eigelijk weet ik het niet --'


    Only losers can act the way you do

    k vind er maar niks aan


    So far away..

    Ik kijk ernaaaaaaaaaaaaar. (nerd)
    Als ik het niet vergeet natuurlijk, dat het die avond is. Ik vind het echt geniaal gewoon.


    Tanya is de beste.

    kheb het ooit 1x gezien mr von er nix aan


    love is dead and dead is love

    Ik heb er een paar keer naar gekeken, en ik weet nog dat ik er een 'Beauty' en 'Nerd' iets met elkaar kregen. Lief. Ik weet overigens niet of die relatie nu nog steeds standhoud.


    History is not hatred.

    (...)Voor Gijs & ... omdat hij gewoon gieren is. Ruud en Prisicilla vind ik ook wel leuk. Maar eigelijk weet ik het niet --'

    iewl nee gijs omg heb je dt maandag gezien als hij aan het zingen was? ik zou gwn niet wetn naar waar ik zou moeten kijkn als hij dat zou doen voor mijxD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....