• Een tijdje geleden las ik in de krant iets over een hype rond een boek, in dat boek schijnen allemaal opdrachten te staan die je dan moet uitvoeren en soms gaat je boek dan ook helemaal kapot. Ik ben alleen vergeten hoe dat boek heet, is er misschien iemand hier die wel weet hoe dat heet?

    26/02/09
    'Wreck this journal'is de titel


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sorry, ik heb er nog nooit van gehoord. Maar als je het weet, zou je het mij dan ook willen vertellen? Dat boek lijkt me echt hilarisch ><


    Bored.

    Is goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nooit van gehoord o_o
    Klinkt heel cool, wil 't ook wel weten =O


    Mew <3

    oeh die ken ik!!!!!!
    kweet niej meer hoe die heet...:S


    Love makes you feel perfect :D

    O_O Dat boek wil ik! x3



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: HOOFDLETTERS.)


    We can only learn to love by loving.

    Ken ik niet.

    Een vriendin van mij heeft die... ik kan wel even vragen hoe die heet... (als ze online is) maar die wil ik ook hebben!!!!!


    Als je maar een ananas hebt..

    ik ook willen hebben ö
    en neen, ik kan niet helpen, sollie.


    -

    IEK WEET NYETTE
    Jij hebt mij al gevraagd, maar ik weet het niet.


    rules don't stop me

    Een vriendin van mij heeft die... ik kan wel even vragen hoe die heet... (als ze online is) maar die wil ik ook hebben!!!!!


    (flower)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Och dat.. ja zo'n kunstboek. Gsus.. heb het nog ergens in een topic gezien op een ander forum. Ik zal even googlelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Och dat.. ja zo'n kunstboek. Gsus.. heb het nog ergens in een topic gezien op een ander forum. Ik zal even googlelen.


    Ik heb het ook al geprobeerd te googelen, maar helaas niks gevonden. Ik hoop dat het jou wel lukt : > )


    "I shut my eyes in order to see.'

    klinkt wel vet;)
    maar nog nooit gehoord

    Ken ik niet :')


    Listen to what we're not saying..

    Cooooooooooooooool.
    Omg. Dat boek wil ik zo snel mogelijk vinden dan. O.O Moet nog een origineel boek voor Nederlands vinden dat mensen je hebben 'aangeraden'.
    Ik weet jammer genoeg de titel niet, dit is de eerste keer dat ik over dat boek hoor enzo.


    Tanya is de beste.