• Kennen jullie starbucks??
    Nou ik dus wel xD en het is heel lekker ^^
    Hebben jullie het ook al gedronken??
    En wat zijn jullie favoriete smaken dan..

    Van mij Frapuccino Mocha ^^

    Ter informatie ^^ In België hebben ze er 2 (in de zomer komt er 1 bij) maar wel allemaal in Luchthaven Zaventem, en in Nederland in Schiphol ^^


    Check by the way mijn Starbucks collectie (tot nu toe) in men fotoboek xD
    www.starbucks.com

    In Centraal Station Antwerpen komt er in Oktober er ook één ^^, check wikipedia :)

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 12:10 ]


    Stop wishing, Start doing..

    (...)
    Ik verhuis naar Amerika. (nerd)

    Da wil ik ook maar daar geraakt ge zomaar ni binne :(


    Stop wishing, Start doing..

    (...)

    Snijsnij

    *Buitengesloten*


    straks ligt je arm deraf n_n


    PoisonTrash on camera

    O vet op Schiphol wist ik helemaal niet! En van de zomer vliegen wij vn Schiphol, koewl^^ Ga ik daar ff langs :D


    -

    Komt er een in A'pen? Ahhh (yeah)


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    London betekende voor klas4 (enmij(A)) de hele dag minstens 4x Starbucks:P Nu ben ik verslaafd, maar het dichtbijzijnde Starbucks-'restaurant' is bij Schiphol. Dus daar ga ik in de vakantie heen(A) voor een CHOCOMEL-CARAMEL(Y)


    I want my bloody cheese now!^^

    oeh ;3 ik neem meestal hot chocolate caramel <3 in London ging ik er ook de hele tijd -bijna elke dag- heen + in Keulen ook. en soms gaan we als we naar A'dam gaan even langs Schiphol hehe ;3
    +waarschijnlijk komt er ook eentje op Leiden Centraal :'D <3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Op de starbucks site staat dat er 3 winkeltjes in Schiphol bestaan :')


    I recycle my thoughts.

    Op de starbucks site staat dat er 3 winkeltjes in Schiphol bestaan :')

    En twee in Brussel.
    Waar woon ik?
    ANTWERPEN!
    Gimme Starbucks. (huil)

    (...)
    En twee in Brussel.
    Waar woon ik?
    ANTWERPEN!
    Gimme Starbucks. (huil)

    In Zaventem wel hé, of is da Brussel nee wss ni (ik ken ni veel steden en al allee ja of ze naast elkaar ligge of ni..)


    Stop wishing, Start doing..

    (...)
    En twee in Brussel.
    Waar woon ik?
    ANTWERPEN!
    Gimme Starbucks. (huil)

    Als ik (volgend jaar :(() weer naar Schiphol ga stuur ik wel iets lekkers naar je op =D!


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Als ik (volgend jaar :(() weer naar Schiphol ga stuur ik wel iets lekkers naar je op =D!

    Zou ik niet doen, mijn postbode is een vuile jatter!
    De Jelly Beans die Kirsten me twee maand geleden opgestuurd heeft, zijn nog steeds niet aangekomen. (huil)

    (...)
    Zou ik niet doen, mijn postbode is een vuile jatter!
    De Jelly Beans die Kirsten me twee maand geleden opgestuurd heeft, zijn nog steeds niet aangekomen. (huil)

    Ooooh! De postbode van Nynk is ook gemeen. We hadden gisteren ongeveer tegelijk dat ene boek besteld en bij mij was hij vanochtend al aangekomen en bij haar is hij er nog steeds niet =D


    I recycle my thoughts.

    De koffie daar is héérlijk. (:
    Ik heb het altijd gedronken, totdat ik voedselvergifting kreeg van zo'n caramel ding in Griekeland. ._.' En nu durf ik het niet meer x'D
    xox.

    (...)
    In Zaventem wel hé, of is da Brussel nee wss ni (ik ken ni veel steden en al allee ja of ze naast elkaar ligge of ni..)

    Dat is Brussel. :Y)

    (...)
    Ooooh! De postbode van Nynk is ook gemeen. We hadden gisteren ongeveer tegelijk dat ene boek besteld en bij mij was hij vanochtend al aangekomen en bij haar is hij er nog steeds niet =D

    Arme slak!
    Ik durf het boek niet te bestellen. :X
    Ik wil het heeeel graag, maar dan ben ik weer blut. (huil)