• Ik vroeg me namelijk af wat jullie zoal dragen. En dat dan wel op verschillende gelegenheden ^^

    School?
    Uitgaan?
    Familiefeestjes?

    Ik draag namelijk:
    School; skinny, nikes & baggytruitje, vergat ik mijn lederen jasje :Y)
    Uitgaan; kleedje in truistof/rekkerstof met hakken of skinny met een baggytruitje of een hip topje met nikes
    Familiefeestjes; hakken met een rokje/kniebroek/short en een leuk truitje.
    Nu is het aan jullie ^^
    GracyGallant<3.


    Walkin' in line.

    School: Strakke jeans, leuk truitje, en hakken of gwne baskets.

    Uitgaan: Doe ik ng niet xd'

    Familiefeestjes: heel soms ene kleedje en anders gwn wat ik ook vr school aan doe.


    A. ikmisje.

    School? skinny jeans/ skatebroek en dan gewoon met shirt vest ofzo.
    Vandaag had ik: mijn skateshoes, met een panterbroek en gewoon een zwart vest. (:

    Uitgaan? [/ik ga niet zo vaak uit,maar anders zoekt mijn zus altijd wel wat bij elkaar haha]

    Familiefeestjes? Gewoon kleren die ik naar school draag.


    I can't see the future with tears in my eyes

    School: Skinny Jeans; Zien er altijd anders uit, meestal of met een glimmende/drukke print, of spijker maar dan kapottig of een vreemde kleur. En verder een bijna altijd wel zwart shirt met vaak robots of monsters erop, soms gewoon met een roos of met kant. En dan schoenen altijd all stars. Erover heen altijd wel zwart vest, zwart shirt met lange mouwen eronder of erover een meestal zwarte [met print] trui. :']
    Voor Uitgaan en Familiefeestjes hetzelfde als school.


    Mew <3

    School:mijn roze dr martens, skinny met een printje [like krantenprint ofso] of anders een rokje met kousen met een printje of soms ook een gewone skinny jeans, een doodgewoon Tshirt, een bomma-vestje, minimum 5 kettingen, een kroontje, paar armbanden, soms strikje in mn haar.
    Uitgaan: doe ik nog niet [/ouders =S]
    Familiefeestjes: Van die herenschoentjes met hak, kousen [met print], zo 'n pettycoat-achtig rokje jeweetwel zo een met veel laagjes en dan een van mijn mickey mouse of donald duck tshirts en kroontje, wat ketting, wat armband, strikje, plastron,...


    Live for something or die for nothing

    School: [grote tot over de voeten] spijkerbroek en TH shirt x]

    Uitgaan: meestal hetzelfde, maar goed x]

    Familiefeestjes: extra dikke make-up (ik mag een deel van mijn familie niet zo (A) een beetje opjagen is altijd leuk)


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Overal hetzelfde: een skinny met een gewone T-shirt of een band-shirt en een trui x')

    School
    Skinny, (band)shirt, all stars/andere schoenen, vest
    Uitgaan
    Ik ga nog niet uit, alleen concerten. Gewoon hetzelfde 0=]
    Familiefeestje
    Skinny/normale broek, shirt met korte mauwen, vest/shirt met lange mauwen, sneakers.


    Underdog, just look at the mess you made.