• 'Gnagna. Barbara heeft er een beetje met de pet naar gegooit, en moet dus nu boeten. Ik kan gewoon Traject 3 blijven doen, maar zal dus wel wat hárder moeten leren. Onderandere Engels en Biologie. Geschiedenis ook wel, want dat is moeilijk maar wel leuk. Ze denken dat ik meer kan, kan ik ook. Ik ging dus vragen, waarom ze vonden dat ik meer kon. Het antwoord luide; 'Gewoon aan je gedrag, je let goed op en intreseert je er wel in.' Grootdeels klopt dit, alleen dat 'goed opletten' niet echt. Bij geschiedenis wel, want dat is best intresant. Alleen zitten we nog heel ver weg, want ja. Eerste klas. Wist je, dat we nog maar 13 weken school te gaan hebben en dan al vakantie hebben? Teminste, noord-Nederland dan. En met Geschiedenis, hebben wij een 'rock' leraar. Hij zit in een schreeuw band, en daar gaan we is een keer met de klas heen. Hij is heel aardig, want de les na de repetitie mogen we overal over praten. Maar vooral hoe je virusen maakt.
    Hoe was jullie schooldag?
    x

    Mijn schooldag was echt klote ><
    Eerst gooien ze heel het rooster om en snap ik feen fxck van waar ik heen moet
    Dan krijg ik mijn wiskunde proefwerk terug: een 3,9. Dus ik tegen die leraar zeggen dat ik kei hard heb geleerd maar dat er allemaal dingen in die toets stonden die we nooit gehad hadden (Is ook zo, Is altijd zo. Het hoogste punt dat iemand ooit had was een 7), zegt ie dat ie daar nou geen tijd voor had. Nee, hij moest even iets uitleggen dat ik al in groep 6 heb gehad. AARGH ik HAAT die vent.
    Toen moesten we een solicitatiebrief gaan schrijven, nou dat zuigt gewoon zowiezo al
    En daarna heb ik me zo kapot verveeld dat het eng werd.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Euhmmm...
    Ik hb mijn proefwerkweek-rooster gekregen x'D En verder nog een 6 en 7,5 en een 9,7 terug gehad... Dus mijn schooldag ging redelijk n_n


    -

    Heb ik goed geleerd voor een wiskundetoets, kreeg ik de helft van de vragen niet af ivm tijdtekort.
    Ik heb dus al het halve jaar last van tijdtekort en moet dus elke herprofilering opofferen aan wiskunde, alleen maar omdat ik fucking meer tijd nodig heb!
    Goddamnit..


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik goed geleerd voor een wiskundetoets, kreeg ik de helft van de vragen niet af ivm tijdtekort.
    Ik heb dus al het halve jaar last van tijdtekort en moet dus elke herprofilering opofferen aan wiskunde, alleen maar omdat ik fucking meer tijd nodig heb!
    Goddamnit..

    Wij krijgen altijd de hele les :Y)

    Mijn schooldag was gezellig. Ik had namelijk maar 3 uur school en toen zijn we bij de c1000 wezen hangen. Dat is nu pas een chille schooldag.


    Elegance is refusal.

    Ik ben nogal sloom vandaag dus ben het helmaal vergeten, maar we hadden studie van wiskunde en test aardrijkskunde :3


    PoisonTrash on camera

    Vandaag was saai; maar morgen wordt leuker. Hebben we geen les, iets van 'gezondheidsdag' ofzo. Op zich saai, maar eerst ontbijten we in klas, daarna kijken we een film en nog eens later spelen we een spel (;
    Vaarwel wiskunde, nederlands, economie en fysica. Morgen geen les! (:


    Never run out of reasons to smile...

    best oké, hoor. alleen morgen wordt een ramp. drie toetsen. overmorgen ook. x_x ik leer me kapot, man. dusja. ik zit tegen morgen en overmorgen op. :X


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.