• nouuuuu wij hadden zo project week op school en iedereen was klaar en we hadden nog zo'n 15 min over en toen zei onze engels leeraar: julie weten dat ik wel van muziek hou enzo, dus wie een liedje zingt in het midden voor de hele 2e klas die mag eerder weg.
    dus ikka ging ik zeggen dat ik liedje wou zingen. dus ik ging naar het midden en en toe ging ik poesjemouw zingen aleen dat mogt niet :( en toen ging ik weer terug en toen ging michelle zo vragen of we in een groep mochten en toen gingen we overleggen en toen gingen Michelle, Sarah, Christine en ikkkkk zingen en toen deden we shake it (A) en toen wij dus zo zingen tot hte 2e couplet en toen klapte ze eerst mee en en en toen mogten wij aleen 10 min eerder weg :Y)

    xx Marsiha & Michelle lieften Mason Musso (A)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    MASOON LEKKERDING xxx xD
    maar Mitchel is lekkerderr :P


    DaDaaaa


    Evàà


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Melig een jochie had bij ons de bel opgenomen met zijn mobiel dus hij liet hem steed 20 minuten eerder gaan dus tjah we mochten weg^^


    Some angels have no wings.

    naja 10 minuten is niet zo veel , maar wel meer dan niks dus ik zou er wel blij mee zijn, alleen als je helemaal uigelachen worden zou ik het niet doen, ik had het dus waarschijn lijk niet gedurft

    x

    wij werden niet uigelagen er werd bij ons geklapt xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    jaawh die vond ik wel zo goed^^ en het was echt hartstke leuk omte doen ^^ xx Sjaal(michelle)

    jaa was lowl (A)

    hope dat nog een keer mag, doen we dan Kelsey xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.