• Oké, Ik ben dus verliefd op een jongen. Ik zie hem echt zo graag, maar volgens mij is hij gewoon een player ... Het is enorm moeilijk om uit te leggen. Maar telkens als hij me aanraakt, moet ik het wel toelaten, ik kan echt geen nee zeggen. Integenstelling tot andere jongens die ik direct een rotopmerken zou toegooien.

    Maar die jongen kan soms ook zo lief tegen me zijn, en hij doet men hart echt sneller slaan. Ik ga er echt kapot aan ...

    Ik kan nu niet alles uittypen hier, maar als iemand zou willen luiteren, pb dan aub :)

    xx

    ik wil ej wel helpen ? :P

    ik wil ej wel helpen ? :P
    Oké maar ik ga het je eens vertellen in een pb

    Vertel mij het ook maar in PB, hoor mijn beste 'vriend' is ook een player.
    Ookal keur ik players af.
    Want zelf ben ik geen player =)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Heb ik ook wel eens gehad. o..o
    Ik heb hem toen toch maar vergeten. =/


    Mew <3

    Heb ik ook wel eens gehad. o..o
    Ik heb hem toen toch maar vergeten. =/

    Tips om hem te vergeten? Ik zit nu al een jaar met een jongen in mijn hoofd en hij raakt er niet uit.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het oeroude dillemma tussen verstand en gevoel...
    Ik kan wel tegen je gaan zeggen: Kappen met die verhouding! Maar dat werkt alleen als je zelf op den duur zo nuchter bent en zelf de kracht vindt om het te doen. Doe het dan ook alleen als je heel zeker van je zaak bent, hij niet degene is die je wil. Door jezelf NU af te schermen voor hem, even door de zure appel heen te bijten, bescherm je jezelf tegen toekomstige klappen.


    No growth of the heart is ever a waste

    uitkijken daar mee..
    ze kunnen niet alleen van je profiteren maar ook misbruik van je maken.
    Probeer je toch te verzetten tegen dingen die je niet wilt, ookal is híj het.

    &vraag anders of je vriendinnen er een kut-opmerking tegen aan willen gooien