• Ik haat het echt hoe sommige mensen je humeur in een paar seconden om zeep kunnen helpen.
    Was ik nog eens blij moet mijn zus alles om zeep helpen , en als zij het niet is is het wel iemand anders en nu ben ik weer pist en zaag ik weer en ah, ik haat het gewoon.
    Zijn er nog zo van die mensen die van de een op de andere moment totaal van humeur kunnen veranderen door één dom persoon ?


    The soul needs autumn.

    Ja, ik heb dat ook, ben ik opeens overvrolijk verpest één of ander kind het weer of maakt het juist beter :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik, vooral als mijn zus één woord verkeerd zegt in de ochtend maar dat komt waarschijnlijk door mijn ochtendhumeur,


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik, vooral als mijn zus één woord verkeerd zegt in de ochtend maar dat komt waarschijnlijk door mijn ochtendhumeur,

    's Ochtends zeg ik bijna niets tegen mijn zus omdat we dan toch alleen maar ruzie maken...


    The soul needs autumn.

    Ja, dat heb ik ook --'
    Maar soms wordt ik ook ineens vrolijk door die mensen, maar meestal andersom --'


    Protège moi de mes désirs.

    Dat heb ik net ook meegemaakt ik haat dat ook, ik krijg dan zo een adrealine stoot.


    *He's the one.

    Ja dat heb ik ook wel vaak.

    ja...dat heb ik nogal vaak eigenlijk. Dat is echt heel erg irri...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ik ben altijd vrolijk. ^^
    vandaag zeker, ik heb Simon na 3 maanden terug gezien Ö


    Some people make the world special just by being in it

    Dat ken ik zeker. Er woont zo'n kind bij mij in het dorp dat me emo vind. Haha, laat me niet lachen serieus. Ze vind zichzelf echt alles en totally scene ofzo. Terwijl ze zelf zo iemo is als het maar kan. En ik kom der nu net bijna elke ochtend tegen. Yes!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, maar dat heb ik de laatste tijd voortdurend. Als ik iets niet kan, moet ik bijna janken en ik voel me echt onrustig vanbinnen. ><' Het is echt zwaar kut en ik heb geen idee wat er mis met me is. --'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik ben altijd vrolijk. ^^
    vandaag zeker, ik heb Simon na 3 maanden terug gezien Ö

    Simon:8
    @Charis.
    Ik weet het lief, dat heb ik ook meestal heb ik dan zin om te slagen en te schelden maar ik doe het maar niet of ik kan Quizlet wel vergeten
    .


    The soul needs autumn.

    Ja, maar dat heb ik de laatste tijd voortdurend. Als ik iets niet kan, moet ik bijna janken en ik voel me echt onrustig vanbinnen. ><' Het is echt zwaar kut en ik heb geen idee wat er mis met me is. --'

    komt me bekend voor


    The soul needs autumn.

    Jups, leven de hormoontjes.
    Hiep hiep..
    hoera.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Simon:8
    @Charis.
    Ik weet het lief, dat heb ik ook meestal heb ik dan zin om te slagen en te schelden maar ik doe het maar niet of ik kan Quizlet wel vergeten
    .


    Daarom deed ik het op msn,^^


    *He's the one.

    (...)

    Daarom deed ik het op msn,^^

    Maar ik had het eerder over mijn zus, maar hier erger ik me ook behoorlijk aan wat persoontjes.


    The soul needs autumn.