• Oke, ik zeg alvast dat ik dit eerst op de shoutbox wou zeggen, maar ik zag dat er niemand was dus zeg ik het maar hier (:
    Een jaar geleden ofzo was ik echt geobsedeerd door Tokio Hotel en quizlet.nl . En nu kom ik eigelijk sinds een lange tijd terug op deze site. Ondertussen ben ik niet echt fan meer van Tokio Hotel, maar ik schrijf wel ongelooflijk graag. Dus ik zou graag een verhaal schrijven dat niet over Tokio Hotel gaat. Maar ik weet niet... Toen ik vroeger fan was van Tokio Hotel en er was een serie die niet over hen ging, dan wou ik ze nooit maken. Dus ik vraag me af of dat mijn serie dezekeer dan wel gemaakt zal worden. Kan je me helpen?


    Ik weet dat dit stom is om een topic over te maken, maar ik zou het gewoon graag weten (: Alvast bedankt

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    ik maak eigenlijk (bijna) alleen serie's over th

    Ik heb een goedlopende serie waar wel Bill en Tom in voor komen maar ook andere celebs. En het draait daar helemaal niet rond Bill en Tom maar rond alle celebs. Herken de homo is de naam en hij draait redelijk goed. Doen, zou ik zeggen en als het een goed idee is maak ik hem :Y)

    Ik heb 1 verhaal van Bill. Maar dat was destijds voor een schrijverswedstrijd dus veel keus had ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een goedlopende serie waar wel Bill en Tom in voor komen maar ook andere celebs. En het draait daar helemaal niet rond Bill en Tom maar rond alle celebs. Herken de homo is de naam en hij draait redelijk goed. Doen, zou ik zeggen en als het een goed idee is maak ik hem :Y)


    bedankt :Y)

    Je vraag is of jouw quizlets dan evengoed vaak gemaakt wordt?
    Ik zit al sinds Oktober 2007 op deze site (op een ander account) en: Helaas voor jou en de anderen die geen fan zijn: In het algemeen zijn de meesten TH-fan en maken alleen TH-Quizlets.
    Ik vrees dat het minder gemaakt zal worden, houd daar rekening mee.
    Ik snap niet waarom er zoveel fans alleen maar Tokio Hotel-quizlets maken. Moeten ze zelf weten, maargoed.
    Sorry. (;


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Ik heb 1 verhaal van Bill. Maar dat was destijds voor een schrijverswedstrijd dus veel keus had ik niet.


    Had Bill dan laten zelfmoord plegen :Y)

    Mijne worden niet echt veel gemaakt, maar het gaat ook niet over th ><
    Njaa, eentje lukt nog wel redelijk. Maarr, ik weet het niet, ik wacht gewoon tot ik genoeg reacties heb om verder te gaan =3


    Underdog, just look at the mess you made.

    Als het een goed verhaal is, lees ik best graag verhalen die niet over th gaan. Dus, kom met een goed verhaal & ik lees hem :]


    Protège moi de mes désirs.

    (...)Had Bill dan laten zelfmoord plegen :Y)

    Ik heb 'm leeg laten zuigen door een vampier (H)


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb gn TH-series. Je moet zelf beslissen waar je inspiratie vr hebt of waar jij iets over wil maken.


    A. ikmisje.

    Ik heb één serie; en die is zonder TH.

    De meeste quizzen woren met Tokio Hotel beter gemaakt dan zonder. Wat overgens erg jammer ios aangezien de beste verhalen hierdoor achterwege worden gelaten.
    Ik zelf ben al een tijd geen fan meer van ze en schrijf ook geen verhalen meer over ze maar ben bezig met een oude serie over hun te herschrijven.
    Verder is een serie zonder Tokio Hotel leuk.
    Maar neem een niet al te standaard onderwerp.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb series zonder th, maar die worden meestal niet zoveel gemaakt, ik vind gewone verhalen trouwens veel leuker, dus mss zal ik jouw opkomend verhaal wel lezen x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Je vraag is of jouw quizlets dan evengoed vaak gemaakt wordt?
    Ik zit al sinds Oktober 2007 op deze site (op een ander account) en: Helaas voor jou en de anderen die geen fan zijn: In het algemeen zijn de meesten TH-fan en maken alleen TH-Quizlets.
    Ik vrees dat het minder gemaakt zal worden, houd daar rekening mee.
    Ik snap niet waarom er zoveel fans alleen maar Tokio Hotel-quizlets maken. Moeten ze zelf weten, maargoed.
    Sorry. (;

    Ik ben TH-fan, & ik volg ook een deel serie's waar geen TH in voorkomt.
    Maar bij mij gaat het vooral over hoe het geschreven word ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zou hem graag maken, hoor. Ik ben dan wel Tokio Hotel fan, maar als het een verhaal dat goed is geschreven, waarom zou ik hem dan niet lezen?;)
    Misschien wordt hij wat minder gemaakt, maar als het echt een goed verhaal is zal hij heus wel gelezen worden!
    En trouwens, heel veel fans zijn helemaal niet meer zo geobsedeerd.
    Ik volg ook een verhaal zonder Tokio Hotel.:)
    Ik zou het doen als ik jou was, maar dat mag je natuurlijk zelf beslissen.:D


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3