• Ik heb dus echt een hele tekst voor muziek geschreven voor een rap. ik deed de opdracht samen met een vriendin van mij die heeft iets van 2 regels aangepast omdat het toch niet helemaal pastte en nu claimt ze dat ze bijna alles verzonnen heeft. echt HALLOO lozer ik heb echt focking mijn best op die tekst gedaan en er zijn mensen die weten dat ik alles geschreven heb dus wat lul jij joh??

    x_x echt sommige mensne [/shaggi humeur]


    We can only learn to love by loving.

    Tegen zo'n dingen kan ik dus echt niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tegen zo'n dingen kan ik dus echt niet.


    Ik dus ook niet en nu vind ik het zo irri want ze zegt de hele tijd dat die tekst zo goed is x_x ja hallo dat weet ik zelf ook wel omdat ik er gewoon goed over na denk inplaats van zoals anderen gewoon wat op papier kalk over energy drank x_x [/dat klonk best ego maar niet zo bedoeld]


    We can only learn to love by loving.

    Damn!! zoeits doe je tog niet?? strijken met de eer?? zeg gewoon tegen die leraar dat jij het hebt geschreven en als hij/zij/het het niet gelooft er waren tog mensen die het wisten


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    omg, echt een typisch geval van adtk dat kind! =.='


    Als je maar een ananas hebt..

    Dat is stout van haar Nicol!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hm, irritant. Gelukkig weet jíj dat je die tekst heeft geschreven. Ze is gewoon jaloers op je - waarschijnlijk - onmiskenbare schrijftalent. Bekijk het vanuit die hoek.


    History is not hatred.

    Ik haat die mensen.
    Mijn ''Beste Vriendin'' moet da ook altijd doen.
    Als ik s een leuke grap heb verzonnen moet zij m weer vertellen.En ze moet altijd gelijk hebben.
    Lekkere vriendinnen hebben wij zeg.


    Love Joe Jonas...('L)

    Tegen zo'n dingen kan ik dus echt niet.

    ik ook niet -_-

    Dat is achterbaks,

    Ik kan tegen zulke dingen eht niet,,dat jij nu een chaggie humeur heb kan ik heel goed begrijpen!! ik weet precies hoe het is als zo iemand dat doet,,echt hoe diep kan je zinken..

    zeg dat gewoon tegen de leerkracht, en spreek er met haar over ;) Daarmee kom je stukken verder mee (:

    Tegen zo'n dingen kan ik dus echt niet.


    Ik ook niet --'


    Listen to what we're not saying..

    Ja, dat had ik dus ook.
    Mijn vrienden ik hadden een heel artikel geschreven voor de schoolkrant, en een andere vriendin van mij die ook bij de schoolkrant zit, en zelf nog geen artikel had geschreven, schreef zomaar haar naam onder het artikel. Like: wtf? o.o Alleen maar omdat zij er een beetje bij zat toen we dat artikel schreven, en haar mening erover gaf.


    ok

    Jij hoeft je er niet rot over te voelen. Nou ja, aan de ene kant wel.. Maar aan de andere kant niet.
    Zij voelt zich rot omdat zij liegt. Ze weet dat ze maar doet alsof. Vanzelf merkt ze wel dat het niet eerlijk is.
    Mijn advies is...
    Praat er met haar over, desnoods met jouw leraar.


    -