• Als je iets in andermans gastenboek wil schrijven, waarom kan het dan alleen naar 5 mensen in de 5 minuten?


    ok

    Ik heb aangepast dat je 15 gb berichten kunt plaatsen per 5 minuten.

    En dat is tijdelijk totdat er een andere manier om mensen op de hoogte te brengen.
    ma wrm kun je ni gwxn zoveel verture als je wil?:O


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Omdat je dan mensen hebt die op elk profiel dat er is een berichtje gaan plaatsen wanneer ze een nieuwe quiz afhebben. Niet iedereen zit daar op te wachten...


    Dit is mijn signature...

    azzzoooo(A) I get it rutti;) whahaa melig


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik denk dat het tegen reclame is

    ooh sorry:P
    laat maaaaaaaaaar

    Het is vreselijk irritant!!
    Wil je mensen op de hoogte brengen , moet je dan weer 5 min. w8en tot je weer gb kan plaatsen (puh)
    (H)Kyleen(H)


    You'll never dream alone. <3

    Het is vreselijk irritant!!
    Wil je mensen op de hoogte brengen , moet je dan weer 5 min. w8en tot je weer gb kan plaatsen (puh)
    (H)Kyleen(H)
    je moet ze dan gwn een pb sturn:P daar moet jeni voor wachten kun je gwn sturn


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    dat si ook een rpoblem bij mij als ik 1 pb'tje stuur en dan vlak daarna wil ik er nog een sturen komt er wit scherm en als ik dna bij outbox ga kijken staat er dat het niet verzondne is egt raar en irri..!!!


    *He's the one.

    dat si ook een rpoblem bij mij als ik 1 pb'tje stuur en dan vlak daarna wil ik er nog een sturen komt er wit scherm en als ik dna bij outbox ga kijken staat er dat het niet verzondne is egt raar en irri..!!!
    ds meestla omda je vergtn bent de naam erbij te schrijvn voor wie het is:PxD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nope dat weet ik bijna zeker dat dat er bij stond telkens,!!!


    *He's the one.

    komt er dan ni vanonder zo'gereed' op?


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja maar toch is het niet verzonden dat staat bij mijn outbox anders en dat staat er dan niet bij,!!!


    *He's the one.

    druk dan gewoon op vorige klik gewoon erges op*maar ni da ge naar een andre pagina gaat* en dan op verzende klikkn en het lukt(A)normaal toch


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    zal het de volgende keer proberen anders ga ik wel eefe bij Rutger melden,!!!(A)


    *He's the one.

    jama eer da die u berichten leest--' ik heb daar is 2dinge na gestuurd nooit heb ik antw gehad(A) die krijgt veel te veel meldinge(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....