• Helleuw mensjes. n_n
    Ik zal maar bij het begin beginnen:
    Mijn ouders zijn iets van 6 jaar geleden gescheiden omdat ze eigenlijk al niet meer van elkaar hielden toen ze mij kregen, en ze hadden elke dag ruzie, en mijn vader zorgde voor geen flikker voor mij en mijn broers en zussen. De enige 2 herinneringen die ik van die tijd aan hem heb zijn dat ie op de bank ligt met een biertje en dat we met zijn 2en naar de dierentuin gingen maar dat ie na een half uurtje al weer naar huis wou. Maargoed. In de eerste maanden ging alles nog goed. Ik ging om de week in het weekend naar mijn vader, die een appartementje van een vriend had overgenomen in een flat.
    Tot het met carnaval mis ging: We waren naar limburg gegaan, naar mijn tante. Daar zat in een café een vrouw die mijn vader wel zag zitten, en andersom. Dus mijn vader en die vrouw een praatje maken enzo, je weet hoe dat gaat. En toen was de keuze aan mij: Wou ik met mijn vader mee gaan naar het huis van die vrouw, of wou ik met mijn vader terug naar huis. En toen heb ik dus de domste keuze in mijn leven gemaakt: Naar die vrouw.
    En nu woont hij lekker in Limburg met zijn nieuwe vrouw en kindjes. En als ik hem wou zien moest ik zelf contact zoeken, en dan hadden we een paar weekjes contact en dan liet hij niks meer van zich horen en was ik weer verdrietig.
    Maar daar gaat het niet om. Het gaat hierom:
    Nu heeft ie hyves en msn en heb ik weer contact met hem. Heel leuk allemaal, alleen als ik hem spreek, praat ie echt alleen maar over zichzelf. Echt alleen maar. Als ik aan hem vraag hoe het gaat krijg ik een heel verhaal te horen over zijn werk en zijn kinderen en nog niet eens een simpele 'en met jou?'. En dat zit mij eigenlijk best wel dwars.
    Maar ik kan niet zomaar het contact verbreken. Want hoe moet ik dat gaan doen? Want dan gaan al mijn zussen vragen van waarom doe je dat enzo en dan moet ik dat helemaal gaan uitleggen. Want volgens een van mijn zussen doet ie dat bij haar niet.
    En nu weet Joy dus niet wat ze moet doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wooow, heftig. Op dit moment zou ik het ook even niet weten, sorry.


    Protège moi de mes désirs.

    Hmm. Ik zou het op een harde manier duidelijk maken. Maarja, dat ben ik oO Ik heb eigenlijk geen idee, dat hangt een beetje van jou af. Hoe je wil dat de relatie blijft enzo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lieve Lieve Joy,

    Ik zou normaal een goed idee bedenken.
    Alleen in dit geval moet ik er goed over nadenken.
    En nu nadenken gaat niet samen.
    Maar het is ook heel ingewikkeld want ik weet niet precies hoe alles rond gaat bij jou thuis?
    Dus ja


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    zeg hem dat je het niet leuk vind hoe hij je behandelt,en dan zie je wat hij doet,zich veranderen,of zich er niks van aantrekken.
    uit dat gedrag trek je dan een conclusie (:
    en van je zussen moet je je niks aantrekken,als jij vind dat je vader niet geinteresseerd is in jou,en jij daarom geen contact meer wil,dan is dat volledig jou keuze !


    everybody needs a song.

    Hmm. Ik zou het op een harde manier duidelijk maken. Maarja, dat ben ik oO Ik heb eigenlijk geen idee, dat hangt een beetje van jou af. Hoe je wil dat de relatie blijft enzo.

    Dat weet ik nou juist niet.
    Want aan de ene kant ben ik heel blij dat we weer contact hebben enzo,
    maar aan de andere kant: Zo hoeft het van mij ook niet.
    Ik durf het echt niet hard tegen hem te zeggen, veel te bang dat ie dan boos word ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Lieve Lieve Joy,

    Ik zou normaal een goed idee bedenken.
    Alleen in dit geval moet ik er goed over nadenken.
    En nu nadenken gaat niet samen.
    Maar het is ook heel ingewikkeld want ik weet niet precies hoe alles rond gaat bij jou thuis?
    Dus ja

    Wil je dat weten?
    Dan zal ik het uitleggen. :Y)
    Eerst had mijn vader een vrouw: Irene.
    Met haar heeft ie 3 zussen gekregen: Maaike, Jany, Indira.
    In die tijd had mijn moeder met ene Antwan. Met haar heeft ze mijn broer Rob gekregen.
    Toen kwamen mijn vader en moeder bij elkaar, en vormden ze een gezin met Maaike, Jany, Indira en Rob.
    Daar kregen ze Nikita en mij bij.
    Toen gingen ze uit elkaar, en kregen allebei een nieuwe partner met kinderen. Die kinderen waren:
    Partner van vader (Anita): Glenn & mike
    Partner moeder (Jan): Yorn & Jady.
    En toen kreeg mijn vader nog eens 2 kinderen met zijn partner:Sammy-Jo (Ja ik weet het --') en ?.
    Dus het komt uit op:
    Broers: Glennx, Mikex, Rob, Yornx, ?
    Zussen: Nikita, Janyx, Jady, Maaikex, Indira, Sammy-Jox.
    En die met x erachter zie ik niet meer.
    Snapte? En nu op school niet meer raar gaan kijken als je het niet snapt. Ok. xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik snap hm wtf ik zou .. gestoord worden en depri super depri !! dat je het nog vol houdt


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik snap hm wtf ik zou .. gestoord worden en depri super depri !! dat je het nog vol houdt

    Nee heur. ^^
    Ik weet niet beter.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    weetje.. je kunt een keer tegen hem uitvallen.. zo van geef je soms geen fuck om míj?
    als hij dan niet reageert geeft hij niks om je, als hij wel reageert of zn excuses aan bied fzo dan wel.. het is wel een beetje cru natuurlijk..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    o_o
    )o(
    =

    Geen idee wat ik nog moet zeggen xD


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    dat xD is niet om te lachen maar gewoon als wtf weet me geen raad ok'e


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    zeg eens een keer niet 'hoe gaat het' maar dit :'Weet je wat ik vandaag heb meegemaakt!...'
    en als hij het niet begrijpt en toch heletijd erop terug komt,zou ik hem gewoon vertellen wat je dwars zit.Eerlykheid duurt het langst


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    zeg eens een keer niet 'hoe gaat het' maar dit :'Weet je wat ik vandaag heb meegemaakt!...'
    en als hij het niet begrijpt en toch heletijd erop terug komt,zou ik hem gewoon vertellen wat je dwars zit.Eerlykheid duurt het langst

    Dat zal ik eens een keer gaan doen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Dat zal ik eens een keer gaan doen.


    asje ;3 hoop dat het werkt ^^


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Misschien moet je gewoon eerlijk bertellen tegen je vader dat je dta niet leuk vindt...


    Just a simple "I love you" (: