• Mijn papa is naar de dokter geweest,en die moet pilletjes nemen. En als hem dat niet doet,dan kan hij een hartaanval krijgen. En mijn pa is niet iemand die graag pilletjes neemt,en die heeft er nog geen enkel genomen ö maar ik wil echt dat die dat gaat nemen,dus gaat hij er vanavond eentje nemen,heeft hij gezegd.Maar of hij het echt wel gaat doen Oo Hij is niet echt iemand die luistert naar de dokter!

    Mijn opa is ook zo. Maar sinds ie zijn ziekte heeft, neemt hij braaf zijn pilletjes.
    Als jou vader zijn pilletje niet neemt zet ie zijn eigen leven op het spel, niet dat van jou. Mocht hij dan een hartaanval krijgen en jullie zijn er optijd bij, redden ze hem. Dat zal hem leren :Y) -botheid hierzo achter dit computer scherm*

    Wow.. ik hoop dat ik nooit pilletjes ga moeten nemen voor mijn hart. Ik moet nu al minstens 1 keer per jaar op controle in het ziekenhuis en dat is niet bepaald een pretje..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    praat erover met je pa
    mijn vader heeft hartinfarct gehad en die neemt nu echt wel pilletjes! je moet je pa net zoveel verhalen vertellen over wat er kan gebeuren als hij ze niet slikt, tot hij ze wel slikt

    praat erover met je pa
    mijn vader heeft hartinfarct gehad en die neemt nu echt wel pilletjes! je moet je pa net zoveel verhalen vertellen over wat er kan gebeuren als hij ze niet slikt, tot hij ze wel slikt

    Hij zal ze wel slikken.

    Praat erover met je papa.


    A. ikmisje.