• Ja, ik wil in 2 maand graag een paar kilo's afvallen. En ik heb dus een oplossing gevonden.
    Ik ben van plan elke ochtend dat ik op sta sit ups te doen (elke keer zo een beetje meer er bij te doen), en elke avond te gaan joggen,en voor dat ik ga slapen nog is sit ups doen. En dan ga ik vragen aan mijn papa of ik met zijn voetbal ploeg dat hij traint elke woensdag en vrijdag mag mee trainen.Dus: zouw dat helpen?
    Ik moet niet extreem hard afvallen zoals 10 kilo (zouw wel leuk zijn),maar ik zouw eigenlijk al blij zijn dat het 5 kilo is (:

    Weet je wat ook helpt, totaal niets meer van frisdrank drinken. ;D Heb ik gezien op oprah. ^^ Je verliest bijna een kilo in twee weken.


    It even took me by surprise

    Als je dan ook nog gezond gaat eten, dan helpt het zeker :')


    Listen to what we're not saying..

    Dit werkt niet
    Als je elke dag spieroefeningen doet, dan gaat het mis. Je lichaam heeft zeker een dag nodig om te herstellen.
    Wat dacht je van de ene dag spieroefeningen en de andere dag iets van conditietraining met dan 1 of 2 vrije dagen in de week? Het kan dan even duren voordat je echt veel afvalt, maar als je gezond eet en gewoon blijft sporten dan val je naar van loop van tijd vanzelf af en blijft het er ook af.

    Edit; vergeet niet: spieren wegen meer dan vet. Het kan dus best zijn dat als je langere tijd meer sport, dat je niet enorm veel afvalt, maar wel dunner word ;)

    Succes ;)


    Der Augenblick schreibt unsere Geschichte

    Dit werkt niet
    Als je elke dag spieroefeningen doet, dan gaat het mis. Je lichaam heeft zeker een dag nodig om te herstellen.
    Wat dacht je van de ene dag spieroefeningen en de andere dag iets van conditietraining met dan 1 of 2 vrije dagen in de week? Het kan dan even duren voordat je echt veel afvalt, maar als je gezond eet en gewoon blijft sporten dan val je naar van loop van tijd vanzelf af en blijft het er ook af.

    Edit; vergeet niet: spieren wegen meer dan vet. Het kan dus best zijn dat als je langere tijd meer sport, dat je niet enorm veel afvalt, maar wel dunner word ;)

    Succes ;)

    ik moet gewoon dunner worden (:!

    Maar Joyce, dan krijg je spieren en spieren wegen ook wel iets (=


    The soul needs autumn.

    Maar Joyce, dan krijg je spieren en spieren wegen ook wel iets (=

    Maar ik moet wel dunner worde ^^ en dan nog xO hoe moet ik anders afvalle ö van gezond ete alleen ga ni genoeg zijn ^^

    wel als je ook gezond eet. eet je niet gezond heeft het nog geen zin...

    Klopt, en zekers ook ontbijt eten.

    ja dat helpt hoor xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik denk niet dat het gaat helpen. Op korte termijn: ja. op lange termijn: nee. Dat is wel een heel strak schema om vol te houden, en als je hiermee stopt kom je net zo snel weer aan.


    BAM!

    Niet stom bedoelt maar,
    Dat hou ej niet vol.
    JE gaat dan denken van ag waarom doe ik dit eigelijk.
    en dan stop je :Y)

    Niet meer snoepen en als tussendoortje een appel :Y)
    Smorgens goed ontbijten en de patat laten staan ;)
    En veel water drinken.
    Ik denk dat dat het beste werkt.


    If you want me to listen, whisper...

    Niet meer snoepen en als tussendoortje een appel :Y)
    Smorgens goed ontbijten en de patat laten staan ;)
    En veel water drinken.
    Ik denk dat dat het beste werkt.

    dat is dus het probleem ö smorgends ontbijten.
    Ik heb daar niet genoeg tijd voor, en als ik vroeger op sta..dat kan ik gewoon niet want dan voel ik me helemaal uitgeput. en ik krijg smorgends ook niets door mijn keel Oo zelfs amper een koek,en als ik dat dan doet krijg ik buikpijn/maagkrampen Oo