• Nou.. vandaag kwam ik er dus egt achter dat ik minder voor hem (mijn vriendje) begin te voelen.. hij is er nooit in de pauzes.. dus wat zou ik nog voor hem moeten voelen..

    ik smste hem dus.. van: ik vind het heel moeilijk om nog wat voor je te voelen als je er niet bent..

    smst hij terug..: nou dan maak je het tog uit..

    toen was ik egt boos.. dus nu wil ik het uitmaken.. en zow.. maar als k hem nooit zie.. hoe moet ik het dan doen.. ik kan het wel een keertje in de ochtend doen.. en dan naar hem toelopen en zegge.. maar niet via sms.. dat vind ik egt lullig.. maar goed..

    het is nu de 2de keer dat ik met hem heb.. en hij kwam eerst naar me toe omdat hij me miste.. en nu laat hij me stikken.. nou ik maak het gewoon egt uit hoor.. schijt voor hem.. en schijt voor mijn schuld gevoelens (srry voor de woorden)

    maar goed.. ik wou het even kwijt en zie maar wat je er verder mee doet.

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...)

    Nee, als in 'hooft in Roffa'
    Kun je dat ook opeten? Of is het oplosbaar in water?


    Life is hard and then we die

    (...)Kun je dat ook opeten? Of is het oplosbaar in water?


    Je kan het wel opeten, maar het bijt hard terug. En het is niet oplosbaar in water, want ik heb ermee gedouched.


    Your make-up is terrible

    (...)

    Je kan het wel opeten, maar het bijt hard terug. En het is niet oplosbaar in water, want ik heb ermee gedouched.
    Maar, dan doe je alleen het hoofd in een kom met water en dan breng je het langzaam aan aan de kook =D


    Life is hard and then we die

    (...)Maar, dan doe je alleen het hoofd in een kom met water en dan breng je het langzaam aan aan de kook =D


    Ja =O lekker sadistisch


    Your make-up is terrible

    (...)

    Ja =O lekker sadistisch
    Ik ontken. Mag ik het oog opeten :$?


    Life is hard and then we die

    (...)Ik ontken. Mag ik het oog opeten :$?


    yesh, I want the brains


    Your make-up is terrible

    owkeej xD


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    (...)

    ehm.. k wil niet eens naar hem toe.. met zn irri vriendjes.. xD
    Denk je dat hij wel de hele tijd bij een groepje giechelende meiden wilt zijn dan? o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    je kan toch ook alleen met hem ergens staan.


    -

    Met het met je eens
    dumpen!

    huney.. je weet mijn mening al :]
    hij is je niet waard.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ik zou het gewoon via sms doen.
    Z'n jongen verdient het niet om netjes gedumpt te worden.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik wil niet zown zelfde reputatie krijgen als hem.. xD.. alleen ik zie er erg tegen op.. :S


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    hij mag gesloten worden hoor ;)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    xGOSSIP schreef:
    Weet je, zo'n jongen is je niet waard ! Als hij naar je toe komt omdat hij je zogezegt mist & dan heel droog er na een tijdje niet meer is, nou, dan vind ik dat je hem mag dumpen. Zeker als hij zo antwoord ...
    x


    None but ourselves can free our minds.