• Oke dit is zo melig. Xetha en ik gaan naar de winkel. We hebbenn dorst en staan in de Dirk. Daar heb je zo'n koffie en thee apparaat dingetje waar je gratis koffie en theen kunt halen duuuh XD. Wij gaan thee halen en drie keer raden, Xetha gooit die hele tafel daar vol met thee. Vervolgen blijft ze op die koffie-knop drukken zonder er een beker onder te doen zodat dat hele ding overstroomd. Ik blijf maar op die stop knop drukken. Stonden wij daar de hele tijd met die knoppen te klooien en dan zegt zo'n vrouw van de Dirk. "Wat doen jullie nou dat is toch niet normaal?!" Ik zeg: "Zij *wijst naar xetha* drukt de hele tijd op de koffie knop en ik druk op stop" Kijkte ze me super arrogant aan en zegt twintig keer tegen Xetha dat ze die thee op het tafeltje mote opruimen en zij zegt dat ze het niet heeft gedaan. XD Roept ze een man erbij en die zegt tegen Xetha dat ze dom is. En hij zei ook van: "Sorry hoor maar ik vind het dom dat je die knop ook nog 2 keer gaat in drukken" Xetha zegt: "3 keer" Ikke lachen. En toen moest Xetha de winkel uit en ze mag nooit meer terug komen. Ikke nog snel ff ships halen en daarna worden we voor de Dirk ook nog eens weggestuurd. Ze haten ons echt hoor! ._.

    haahaaa!!:P
    Dat is grappig!
    Had ik ook een X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.