• Hoi.
    Ik ben onlangs begonnen met een nieuwe serie. En nee, het gaat niet over th, ook niet over Draco, en ook niet over Twilight.
    Het gaat over het leven van een vriendin van mij op dit ogenblik. Ik weet niet of ik dit mag doen, reclame maken hier. Als het niet mag, moet je dat zeggen alsjeblieft. ^^
    Maar ik wou mijn serie wel even bekend maken. (: Mijn vriendin heeft het nu nogal heel moeilijk thuis enzo, en ze heeft al nogal veel meegemaakt op het gebied van relaties, maar ook thuis. Haar ouders gaan scheiden, haar exvriendje is een verwende kwal en ze wordt constant lastiggevallen door een tot over zijn oren verliefde gast die ze niet echt moet. En daarbij is ze nog heel erg verliefd op een jongen die haar ook ziet staan. Maar.
    Die niet weg wil bij zijn vriendin.
    Dit is de link naar het eerste deel: http://www.quizlet.nl/quiz/298350/its-all-like-spidermans-web-number-one/ voor als je geinteresseerd bent. ^^

    & gooi me alsjeblieft niet van quizlet als dit verboden is svp, dat wil ik echt niet.. :|


    Where there is a sea there are pirates...

    & gooi me alsjeblieft niet van quizlet als dit verboden is svp, dat wil ik echt niet.. :|
    Reclame maken mag enkel in het daarvoor bestemd promotieforum, en dat heb je gedaan. Dus no worries, niets aan de hand ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Reclame maken mag enkel in het daarvoor bestemd promotieforum, en dat heb je gedaan. Dus no worries, niets aan de hand ^^


    Foeh, oke ;D.
    Bedankt ^^


    Where there is a sea there are pirates...