• Want mijn mamma wordt volgende week maandag geopereerd.
    Ze gaan ets weghalen op haar longen om te kijken oof het kwaadaardig is of goedaardig. En als het kwaadaardig is moet ze chemo krijgen. En gaat ze haar haar verlizen. En ik ben zo ontzettend bang.
    Ja, dus mijn meoder heeft kanker en ze zijn nu aan het onderzoekn of er uitzaaingen zijn, en dat ding op haar longen kan dus iets zijn.

    x


    A. ikmisje.

    Veel sterkte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    sterkte, (flower)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Hmm, ik kan je alleen maar veel sterkte wensen meid! <3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Sterkte, blijf er posotief naar kijken want anders word je wrak! (flower)


    -

    Veel sterkte meid! (flower)


    we've only said goodbye with words

    Sterkte!<'3

    Mijn moeder heeft ook kanker, maar dan borstkanker. Ze is al bijna klaar, volgende week word ze geopereerd voor een borstreconstructie. Dus als je vragen hebt, of je verhaal gewoon kwijt wilt, mag je me altijd mailen!;)


    everything, in time

    heel veer sterkte hoor!


    ik steun je!!!

    Heel veel sterkte toegewenst meid. <3


    Tanya is de beste.

    Mijn moeder heeft een soort tumor in haar hersenen gehad en moest daar een levensgevaarlijke bestraling voor krijgen, die is uiteindelijk niet doorgegaan want het was opeens weg, maar ik weet hoe je je voelt. Ik kan niet veel meer zeggen dan heel veel sterkte. <3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heel veel sterkte!

    veel sterkte!(flower)

    Ik kan niks anders dan je heel veel sterkte wensen. <3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dat heb ik dus ook meegemaakt, sterkte! het komt goed! :]

    sterkte(l)'

    sterkte meid
    mijn moedre had dat ook (hersen tumor met uiotzaainge in de longe) dus als je iets wilt weten vertelen of zo geef maar een gil


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;