• Hebben jullie dat ook als je concert DVD's bekijkt dat je dan gewoon in het scherm wilt kruipen en wilt meezingen met de fans? of dat je dus totally niet stil kan zitten?

    En hebben jullie ook als jullie gewoon op Youtube live muziek beluisterren en dat je dan gewoon ook niet kan stilzitten? Dat je dan echt zo'n gevoel hebt van ik moet iets doen maar ik weet niet wat.

    Ik vind dat soms wel heel erg irritant en ik wil weten of jullie dat gevoel ook hebben ^^


    Let the Night embrace you

    ik kan dan ook nooit stil blijven zitten. En gillen wil ik ook. lijkt dan net of je op een concert bent.

    en weet je wat ik ook vaak heb als ik live-dvd of live concert op pc kijk?..dan krijg ik kippenvel ofzo. weet niet waarom. ook toen ik voor het eerst naar een concert ging. ik ging een live-dvd kijken en kreeg kippenvel. ik denk omdat ik dan moet denken aan het concert en dat ik er helemaal zin in heb ofzo..
    wie heeft dat nog meer?...

    xx mii(K)


    heb ik ook xD
    En weetje,als ik naar een intervieuw dat op zdf of viva life [duitse zender] ofzo aan het kijken ben, en de jongens lachen ofzo, krijg ik altijd kippenvel,en zonder er erg in te hebben,Grijns ik dan ook mega breed. Men moeder zij overlaats toen ik een intervieuw aan het bekijken was om de Pc `wat zit jij daar nu weer te grijnzen ?!´


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ja haha vooral met de DVD!

    Jaah heb ik ook vaak!
    En dan heb ik ook nog
    Dat ik bij elke noot dat Bill zingt
    Bij elk ding dat hij zegt
    Kippenvel xD

    ik sring altijd mee in de zetel xD en dan zing ik voor heel het huis mee, terwijl mn ma verveeld zit mee te kijken, omdat ik haar altijd verplicht xD

    en ik spoel schattige delen altijd zo'n 10 keer trug, en in slowmotion of extra snel xD

    maar als ik andere fans zie roepen nzo (wat ik zelf ook wel doe op concerten) begin ik altijd te roepen van: hoeren! hoeren! (kan mama niet met lachen -.-') want daar wordt ik altijd zo jaloers van >.< kan het gwoon niet laten :D

    (...)

    heb ik ook xD
    En weetje,als ik naar een intervieuw dat op zdf of viva life [duitse zender] ofzo aan het kijken ben, en de jongens lachen ofzo, krijg ik altijd kippenvel,en zonder er erg in te hebben,Grijns ik dan ook mega breed. Men moeder zij overlaats toen ik een intervieuw aan het bekijken was om de Pc `wat zit jij daar nu weer te grijnzen ?!´


    haha, ja xD ik zat zo laatst mega dwaas naar mn scherm te grijnzen xD
    en mn papa zo: 'ben je weer tegen je denkbeeldige vrienden aan het babbelen?'
    -'Nee, het is een sgattig interview met BILL!'
    -'Ik had het kunnen denken...'
    xp

    als ik de dvd opzet ben ik meestal alleen thuis en zit ik luidkeels mee te zingen en te dansen XD

    Ik heb de dvd van th, maar heb hem nog maar 1 keer gezien, en viel in slaap
    ...
    Maar dat komt omdat ik van de laptop moet kijken hé .. Daarom ben ik druk bezig mijn ouder te dwingen om een dvd-spreler te kopen ;)

    Wat ik wel heb, als ik ze live bezig hoor, krijg ik kriebels in men buik omdat de muziek zo mooi is XD wel dom, maar toch leuk

    soms wel

    Jaa! Heb ik ook!
    Dan ga ik altijd springen enzo. XD
    En keihard meezingen..
    Maarja dat is logica natuurlijk. (A)


    AAP

    Altyd xD


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    ja dat heb ik bijna altijd(H)

    ik heb dat ook :D^^
    ik denk dan dat ik er egt bij ben geweest en kan er dan ook niet over zwijgen :P

    Bij mij zijn het meer kriebels van;

    Hemel, dat zijn ze echt x'D

    Hehe, dat heb ik ook altijd. :'D Maar het ziet er ook zo dom uit als je gaat gillen achter je pc/tv.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    jup altijd XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..