• Vind ik dan,
    ik bedoel, zie haar: Klik
    Ze verneukt 'gothic' helemaal,
    check haar andere foto's.
    En haar schrijfstijl. ><
    Kan het geloven dat ze meer dan 1000 (slechte) reacties krijgt.
    Oké,
    ik heb niets tegen goths, maar dit is... ieuw?

    Ik ga even wat zeggen.
    Hoe laag kun je zinken om iemand te beoordelen op z'n uiterlijk en manier van schrijven?
    Dat vind ik dus echt niet kunnen. Ten eerste, je kent diegene niet eens. Ten tweede, zelfs al ken je diegene wel hoef je iemand nog niet op z'n uiterlijk of wat dan ook te beoordelen.
    Waar maken jullie je eigenlijk druk om? Jíj ziet er toch niet zo uit? Jíj staat toch niet 'voor schut' (zoals de meeste mensen zeggen)? Wat kan jullie het dan schelen?
    Sorry hoor maar laat iedereen in z'n eige waarde!


    -

    Gelukkig zijn er ook nog mensen die zien dat dit erover is.

    Zoals jullie dat zeggen.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik vind het best stom dat wij de nederlandse en belgiesche alto's elkaar wannebe noemen. Als hij/zij er goed bij voelt is het toch fijn?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ZOOMGG XD Trauma dus ><


    Popsicles are yumm'ness :3

    She's fxcked up.


    None but ourselves can free our minds.

    Mesmerized schreef:
    Ik ga even wat zeggen.
    Hoe laag kun je zinken om iemand te beoordelen op z'n uiterlijk en manier van schrijven?
    Dat vind ik dus echt niet kunnen. Ten eerste, je kent diegene niet eens. Ten tweede, zelfs al ken je diegene wel hoef je iemand nog niet op z'n uiterlijk of wat dan ook te beoordelen.
    Waar maken jullie je eigenlijk druk om? Jíj ziet er toch niet zo uit? Jíj staat toch niet 'voor schut' (zoals de meeste mensen zeggen)? Wat kan jullie het dan schelen?
    Sorry hoor maar laat iedereen in z'n eige waarde!

    Ik héb ook niets tegen d'r,
    want indeed, ik ken haar niet.
    Maar het is toch m'n volste recht om haar 'lelijk' te vinden? Ik bedoel,
    dat is gewoon mijn mening
    en die geef ik. Net zoals jij ook doet, dus waarom zou ik dat niet mogen, of de mensen die haar eng vinden?

    xFantasy schreef:
    (...)
    Ik héb ook niets tegen d'r,
    want indeed, ik ken haar niet.
    Maar het is toch m'n volste recht om haar 'lelijk' te vinden? Ik bedoel,
    dat is gewoon mijn mening
    en die geef ik. Net zoals jij ook doet, dus waarom zou ik dat niet mogen, of de mensen die haar eng vinden?


    Ik bedoelde het gewoon in het algemeen, was niet speciaal op jou gericht.
    Ik zeg toch niet dat je haar niet lelijk mag vinden? Ik bedoel.. Ik heb mijn mening, en jij de jouwe, daar geef ik je gelijk in.


    -

    Mega lelijk
    meer heb ik niet te zeggen..

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het gewoon in het algemeen, was niet speciaal op jou gericht.
    Ik zeg toch niet dat je haar niet lelijk mag vinden? Ik bedoel.. Ik heb mijn mening, en jij de jouwe, daar geef ik je gelijk in.

    Ja, weet ik wel.
    Enja, fijn dat je dat ook vindt (:

    xFantasy schreef:
    (...)
    Ja, weet ik wel.
    Enja, fijn dat je dat ook vindt (:



    Hahah dankje. 8)


    -

    Doede, ik wil ook zoveel reacties als haar. O.O

    xRapunzel schreef:
    Doede, ik wil ook zoveel reacties als haar. O.O


    Hahah.
    Ook zoveel negatieve? |:


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    Collapsed schreef:
    (...)

    Hahah.
    Ook zoveel negatieve? |:

    Neuh, dat nu ook weer niet.
    Positieve vind ik nog altijd ietsjes leuker.

    Ik vind haar lelijk.


    Never run out of reasons to smile...

    Oké, man. Dit is erover. Haar schrijfstijl, zij kiest natuurlijk zelf hoe ze schrijft maar als je zo heel de uitleg schrijft kun je er geen ene fuck van begrijpen, om dat te (goed) te kunnen lezen moet je je hersens pijnigen. Ze schrijft van 'Hoe kan een mens nu zo lelijk zijn? En daarbij ik ben een heel toffe zene.' Dat zeg je toch niet? Haar ego speelt ook wel op hoor. Haar uiterlijk, oké, zij kan er niets aandoen dat ze slechte ogen heeft maar gothic met een nerdbril? Neem dan gewoon lenzen. Haar make-up is gewoon té en ze is dik. Oké, wij moeten niet oordelen dat ze dik of niet is maar toch...


    Only losers can act the way you do