• *Gromt hard*

    Oke ten eerste : ik wou bruine plukken in mijn haar nu heb ik hele kleine witblonde highlights maar dat was mijn eigen keuse x_x naja witblond niet klein maar goed :

    Mijn kapper heeft zoals gewoonlijk mijn haar weer is verpest.
    Het moest een slordige pony worden.. maar het is zoo lelijk :Xnaja het valt mee,beter dan de vorige x maar mooi vind ik het ook niet..


    We can only learn to love by loving.

    Volgens mij heeft heel quizlet een hekel aan kappers xD
    maarja,ik haat ze ook...
    ze doen nooit wajt je vraagt >.<


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik zou zeggen ga naar die kapper en verbrod haar haar ook.
    oke nee grapje.

    Euhm mss moet je hem terug laten groeien en dan door iemand anders laten knippen...


    I need you like a heart needs a beat

    ga naar een andere kapperxD


    .

    arme jij, ik ben enorm tevreden met mijn kapper (die ik since kort gevonden heb ;D) op haar site stonden plaatjes van emo kapsels (scene maarja ;D) en ik wou iets in die trend. Maar wel een beetje anders. Ik ben echt zo enorm tevreden met mijn haar nu ;D

    I love it <3 (srry dit helpt jou natuurlijk niet mee :x)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    das k.u.t
    ik zou een andre kapper gaan zoekken ofzo

    lijkt mij een beter plan

    x. serena


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    foto dan bepaal ik het wel :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kom gewoon gwn naar A'dam naar mijn kapper, die is awsome XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    @Renée
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=118514

    @Linda
    Ik kom zo hoor =']


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    @Renée
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=118514

    @Linda
    Ik kom zo hoor =']

    Die pony is toch mooi Dude!


    I need you like a heart needs a beat

    Niets tegen Kappers, dude! Mijn kapper is mijn crush, dus niets ertegen :Y)
    Oké, ze zuigen soms echt wel hard >< Like ik was mijn haar eenkeer laten gaan doen warend at van die domme wijven tegen elkaar bezig zo van: Ik ga naar Egypte. Ander wijf antwoord: Waar lag dat ook alweer? Een wijf terug: Amerika! Ander wijf: Niet, dat ligt toch in Azië. Like ik zat daar echt van --' GSUS!
    Maargoed, ze hebben mijn haar toen ook lekker verprutst. Maar mijn kapper nu, die onwijs mooierd heeft mijn haar goed gedaan zoals ik het wou ^^

    Oowjha doed. Get your ass over here en kom met mij mee naar mijn awesome kapper ^^

    Ik vind je haar eigenlijk wel mooi. Klaag niet. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Ik vind je haar eigenlijk wel mooi. Klaag niet. :')


    geef je groot gelijk


    x.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Klaag niet het is mooi!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kappers doen nooit wat je willen. Ik wou een scheve pony die me hele voorhoofd bedekt. Wat krijg ik? Een lelijke pony in laagjes die maar voor de helft op mijn voorhoofd zit ¬¬


    People who are meant to be together always find each other in the end.