• We liepen in leiden ( ik en mijn tante).
    Toen we voorbij een groepje 'Hangjongeren' kwamen. Ze zei tegen mij dat ze er bang van was, ik zeg waarom? Zegt ze ; Ik weet het niet.
    ZEg ik ;, Ben je bang als ik met je meeloopt, Zegt ze nee, maar ik moet straks wel alleen terug.

    Sorry, maar ik vind het wel erg worden dat zelfs mijn tante van 14 het eng vind om in haar eigen stad rond te lopen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    ik krijg ook de kriebels van sommige jongens bij mij in de klas terwijl ik ouder ben o.O


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    ik krijg ook de kriebels van sommige jongens bij mij in de klas terwijl ik ouder ben o.O
    Tsjonge, dat je je niet eens meer veilig kan voelen in je eigen land -,-


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Tsjonge, dat je je niet eens meer veilig voelen in je eigen land -,-

    ik voel me in het donker alleen al niet meer veilig....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja jonge, ik haaaat hangjongeren, ben ook bang voor ze hoor..
    Ik was toen bij m'n vriendje, entoen zaten we zo op zo'n trap. En ik zag die gasten al een hele tijd rond ons heen hangen, dus toen begon m'n vriend me te zoenen en hij leunde/lag dus half op mij omdat ik 'm naar me toe trok, maar toen kwamen al die hangjongeren om ons heen staan en begonnen ons zo ineens te trappen en riepen "Vrijen doe je maar thuis!". Nah ik heb ze toch boos aan gekeken .___.


    I don't need words to feel those lips.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    ik voel me in het donker alleen al niet meer veilig....

    Hier hetzelfde :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    ik vind het niet zo enorm eng, als je geen aandacht aan hun besteed en je wat breder opstelt dus rechtop lopen enzo. dan doen ze je niks, en als ze dat wel doen. Ben je a te laat b heel erg bang^^ c moet je snel rennen :x d vragen ze hopelijk gewoon waar de neringweg nr. 362 is??


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Loop er gewoon voorbij.Doe ik ook altijd denk ik in mijn eigen; gewoon negeren en doorlopen,dat ze de boom in kruipen.

    Ik heb dat niet.
    Ik heb wel eens gehad dat ik bang was. Maar ik liep zo in het donker en die weg was gesloten en aan één kant zo stonden er allemaal bomen en struiken en ik voelde me echt niet op mijn gemak. Maar dat was maar één keer.
    Ik heb lekker het voordeel dat ik heel erg hard kan slaan. ^-^
    En ook dat ik zonder problemen op jongens durf slaan.

    Ze zijn gwn Creep ><"


    Just got to make sweet love `till the break of dawn