• De laatste tijd wil ik zo graag opnieuw een verhaal schrijven en ik heb ook al een idee. Maar ik wou jullie eens mijn idee laten weten. en dan wil ik van jullie horen of het een goed idee is of niet (:

    Het was avond , de zon scheen nog zachtjes door de bomen heen. Het was hartje zomer. En ik kon het niet laten maar ik wou nog eens gaan wandelen. Ik kreeg mijn zin alleen als Alex meezou gaan. Ik stond er van versteld. Alex kwam nooit buiten, enkel als het regende of toch minstens geen zon.

    Ik hoorde gerommel in de struiken en plots stond hij daar. Een zwaar gebouwde jongen. zijn haren waren zwart gekleurd. een dierlijke grom kwam uit zijn keel. Vanaf toen gingen mijn nekhaartjes recht staan. Vanaf toen veranderde mijn hele leven.


    Wat er met de zwaar gebouwde jongen gebeurt en hoe het verder afloop. schrijf ik in mijn serie. (:

    Nu wil ik eens horen of het een goed idee is. (:


    It even took me by surprise

    ja wel leuk maar of ik het zou lezen dat is iets anders ik zou eerst het 1ste stukje ensow lezen =) maar het is al wel leuk

    Lijkt me echt leuk, ik zal hem zeker lezen^^


    The soul needs autumn.

    Ik heb nu wel geen inspiratie voor de titel. Ik had het domme idee om mijn serie

    virusbody
    te noemen. Maar dat klinkt zo dom. Kunnen jullie me helpen? (:


    It even took me by surprise

    lijkt me heel leuk ik denk dat ik hem ga lezen :P