• Ik kom net thuis van een concert georganiseerd door mijn school. En echt waar het was zo ongelooflijk zalig. Maar sinds het begin van het jaar heb ik francis leren kennen, de drummer van 1 van de groepen van school. (: Vroeger sprak ik vaak met hem, en nu heb ik gevoelens voor hem. en sinds die gevoelens erzijn durf ik niet meer tegen hem te praten. Ik word er gewoon gek van. + zeg me nu niet dat ik moet proberen met hem te praten. want ik durf niet. ;o


    It even took me by surprise

    Praat met hem op msn ? Dat gaat altyd makkelijker. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap je probleem . Ik heb hetzelfde !
    Kan je helaas niet helpen sorry !!


    .

    Doe het via een briefje, msn, smsje, stuur je vriendinnen erop af of bel hem desnoods. Dan hoef je hem niet aan te kijken. Misschien heeft hij ook wel gevoelens voor jou? Het zou toch zonde zijn als hij jou ook zag zitten, maar jullie elkaar mislopen omdat je te verlegen bent? Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf ook enorm verlegen, maar ik zou het zonde vinden. Succes. (;


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik zou het toch proberen, anders gaat hij dadelijk nog denken dat jij hem haat, omdat je niet meer met hem praat?, en gaat jullie vriendschap misschien wel kapot?..en dan ben je nog verder van huis.