• Ik heb dus een serie genaamd
    A everlasting Disaster

    Een tijdje geleden ontdekte 4 jongens een serum die hun leven zal veranderen. Het gaf hun onsterfelijkheid. Ze lieten het zien aan de plaatselijke bevolking. Die dachten dat ze gek waren. De jongens voelden zich erg gekwetst en vernederd en trokken hun terug in een kasteel dat diep in het bos verstopt ligt. Niemand komt daar in de buurt. Wisten de jongens. De geruchten in het dorp gaan over dat ze monsters zijn, lelijk niet om aan te zien. Jaren gingen voorbij de jongens bleven in het kasteel wonen. 1 van de jongens was verliefd op een meisje daarmee kreeg hij een kind maar ze stierven allebei aan een ziekte. De jongen was er kapot van. Zijn karakter veranderde in bot en koud. Het kasteel raakte na een tijdje in verval. De andere 3 jongens gingen na een tijdje weer naar het dorp want die mensen die hun voor gek hadden uitgescholden waren al dood toch. 100 jaar ging voorbij en de ene jongen was niet meer in het dorp geweest de andere jongens wisten wel wat er allemaal veranderd was aan het dorp. Maar durfden het niet te vertellen want hij werd soms heel snel boos. Het leek wel of hij zijn maatje kwijt is. Op een dag komt er een meisje op het landgoed. Ze is verdwaald. Ze wordt vriendelijk opgevangen door het personeel van de jongens. Maar wat gebeurd er als de jongens er achter komt dat er een vreemdeling in het kasteel is.


    Ik zat dus met een idee om er ook een andere versie van te maken maar dan met tom bijv wat vinden jullie ik heb nog geen idee hoe die dan gaat heten. Maar lijkt het jullie dan een leuk idee om er een andere versie van dit verhaal te maken?

    Niemand ?

    Hey kim, lijkt me een cool idee xD wanneer maak je een CB story??? xD ghihi.

    XX AY


    I'm your bitch [:

    lijkt me leuk maar dan wilik tom xD


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    leuk... maar wel een zelf bedachte personage geen bill tom of jonas ofzeuw.. hou het orgineel dan word het zeer leuk (':


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    hier mag wel een slotje op niemand reageert verder :( :)