• http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2399352.ece
    Die moeder geeft haar kinderen van 8 maanden oud gewoon mc donalds o.O
    Kan echt niet gezond zijn!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zou als 8 maand oud kind,echt geen big mac naar binnen kunnen proppen hoor. Ik lus dat geen eens ofzo.

    :x

    wat zielig =S


    It's not the same without you.

    Omg, dat is écht erg! ö En dan zegt ze nog dat ze haar kinderen zo goed mogelijk opvoed ><


    You're a star in heaven.

    Dat is zielig voor die kinderen..
    Die moeder zegt ook dat ze bang is dat als ze die kinderen gezond eten geeft ze later anorexia krijgen O.o Dan ben je toch ook niet helemaal gezond in je hoofd?..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xOverdose schreef:
    Ik zou als 8 maand oud kind,echt geen big mac naar binnen kunnen proppen hoor. Ik lus dat geen eens ofzo.

    :x

    Idd.
    Ik kan het nu nog steeds niet :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Dan ben je toch geen goede moeder ?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wil ze opvolgers, fzo? ¬¬'


    ok

    Helemaal niet lullig bedoeld tegen die vrouw hoor.. maar; als je kijkt hoe zij er uit ziet.. hoe zullen die kinderen er later wel niet uitzien? Ik heb best wel medelijden met ze.

    Btw, mensen die die verkeerd op vatten of zo: ik heb echt niks tegen dikke mensen ;).


    you're my favourite part of the day ~

    Ik snap het wel hoor, ik bedoel die vrouw ziet er ook niet echt gezond uit. Het is niet erg bedoelt tegen over dikkere mensen, ik ben zelf ook goed opgevoed en heb nog nooit vet aan me lijf gehad en mijn ouders zijn ook niet altijd de dunste geweest :]


    Music is my fxcking drug. &#9835;