• Ik heb vandaag iets ontdekt wat me toch wel ziek maakt. Ik heb een vriend, weljaa vroeger was hij mij beste vriend. Maar de laatste tijd voelt hij hem te goed voor mij.Hij loopt bij de hoertjes van school en praat amper nog tegen me. een paar maanden geleden was er een klasgesprek over roken waarin hij me toen heel duidelijk heeft gezegd dat hij me beloofde nooit te roken. En nu heb ik hem ontdekt in het park met een sigaret...


    It even took me by surprise

    Zo erg is het toch niet. Dan toch niet in mijn ogen. Maar ik begrijp wel dat je u daar nu kut om kunt voelen. (:

    das tog zijn probleem?


    /

    tja dats kut maar wel zijn keuzen...
    [ maar ik mag er eigenlijk niets over zeggen omdat ik ook zij dat ik het nooit ging doen en toen toch ging doen >< )


    A Noble was Born in Chaos

    Jij gaat er toch niet over of hij mag roken? Maar het is idd wel vreemd dat ie dan zegt dat hij het niet gaat doen. En als ie nog amper tegen je praat, moet je gewoon hetzelfde terugdoen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    eruuug? niet dus. like, al mijn vrienden, eigenlijk de vrienden van mijn zus, roken en ik sta er altijd middenin? is eigenlijk niets ergs aan hoor...

    JOYCESTYLE schreef:
    Zo erg is het toch niet. Dan toch niet in mijn ogen. Maar ik begrijp wel dat je u daar nu kut om kunt voelen. (:
    weljaa, dat is het nu net. Ik zou hem moeten haten, maar ik maak me er enorm zorgen om. :/


    It even took me by surprise

    Bij het karakter dat je in dit topic beschrijft verbaast het me niks to be honest..


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh just 1 more thing: ik ben er niet 100 % zeker van of dat soort personen wel geschikt zijn als vrienden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Het gaat er niet om dat hij rookt mensen! Maar dat hij iets beloofde en niet nakwam,dat je dat erg vind begrijp ik.


    Behind every great man there’s a great woman

    Brown schreef:
    Het gaat er niet om dat hij rookt mensen! Maar dat hij iets beloofde en niet nakwam,dat je dat erg vind begrijp ik.
    Soms is het beter geen dingen te beloven.


    It even took me by surprise

    TomFuckkrR schreef:
    (...) Soms is het beter geen dingen te beloven.

    Precies. Belofte's maken is makkelijk,ze namkomen is iets moeilijker.


    Behind every great man there’s a great woman

    TomFuckkrR schreef:
    (...) weljaa, dat is het nu net. Ik zou hem moeten haten, maar ik maak me er enorm zorgen om. :/

    Zorgen moet je u niet maken. Het is nog altijd zijn keuzen of dat hij rookt of niet. Maar aan zijn karakter dat je beschrijft. Verbaasd me het niets of hij doet het gewoon voor stoer te doen en de aandacht. En daarom moet je u ook geen zorgen gaan maken,omdat je hem dan juist aandacht gaat geven.

    Ik heb , eigenlijk had -langverhaal- ook een vriend mijn beste vriend een vriend die mij nooit zou laten vallen voor elk hoertje ofzo of voor elk meisje of voor elke sigaret. Maar hij heeft me lichamelijk en fysiek kapot gemaakt. Nu zit hij aan de sigaretten en hij hield van me en hij wou stoppen voor mij omdat ik dat had gevraagt het lukte aardig goed maar hij belandde bij de foute vrienden en toen was het gedaan de vrienschap -ofeenbeetjeméér?-. Hij wil terug met me praten maar hij heeft me té hard gekwets. Sorry dit verhaal doet je niets maar ik kan écht inkomen hoe jij je voelt want zo voel ik mij ook.


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Ik heb , eigenlijk had -langverhaal- ook een vriend mijn beste vriend een vriend die mij nooit zou laten vallen voor elk hoertje ofzo of voor elk meisje of voor elke sigaret. Maar hij heeft me lichamelijk en fysiek kapot gemaakt. Nu zit hij aan de sigaretten en hij hield van me en hij wou stoppen voor mij omdat ik dat had gevraagt het lukte aardig goed maar hij belandde bij de foute vrienden en toen was het gedaan de vrienschap -ofeenbeetjeméér?-. Hij wil terug met me praten maar hij heeft me té hard gekwets. Sorry dit verhaal doet je niets maar ik kan écht inkomen hoe jij je voelt want zo voel ik mij ook.
    Het doet me wel iets, zo hoor ik tenminste eens hoe je beste vrienden je slechte vrienden kunnen worden.


    It even took me by surprise

    oh goddamned wel erg:S
    weet je? ik heb als ik 8 was in het derde leerjaar (=groep5) beloofd met heel de klas noooiitt te roken! veel hebben die belofte gebroken maar ik lekker niet Xp x)
    Ben Ik Wel Trots Op:X
    en over dt vn je vriend ik vind het niet alleen erg van dat rokn maar ook dt hij zich te goed voor je voelt:S..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....