• Ik ben 'net' (Ben al uur thuis) terug van de film 17 Again met Zac Afron en Matthew Perry
    En het is zeker een aanrader! Echt heel leuk ;D
    En ga nou niet zeuren van 'Nee, want Zac Afron speelt erin'. Ik vind hem ook niet geweldig maar TOCH was het leuk!


    I live for the applause, you will die for it.

    ik wil hem ook zien ! maar die bitch - mn zus - gaat hem zondag al zien met dr vriendinnen. DUS nu moet ik hem op internet kijken, of iemand anders meenemen :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Die Zac Efron staat me echt niet aan. Maar het idee is komisch. Ik weet het nog niet. 8)


    -

    Mesmerized schreef:

    Die Zac Efron staat me echt niet aan. Maar het idee is komisch. Ik weet het nog niet. 8)


    niet aan denken van zac efron. geloof me maar hij is echt geweldig. zijn dochter wordt verliefd op hem


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    bios hier in de stad is voetsie odmat er een rook verbod is dus ik heb geen id waar ik anders naar de bios moet.. en me vader kan die film helaas neit vinden op het internet om te downloaden *snik*


    balub ^^.

    serieus! hij is zo leuk. :'D de film dan hè. dur zitten van die grappige humoristische stukjes in waar je wel om móet lachen. :'D
    en die oom met die elvenspulletjes dan. ;p met zn haantjesgedrag. mega awesome. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    imaDINOSAUR schreef:
    ik wil hem ook zien ! maar die bitch - mn zus - gaat hem zondag al zien met dr vriendinnen. DUS nu moet ik hem op internet kijken, of iemand anders meenemen :'D

    neem iemand anders mee :'D
    hijs echt geweldig. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga vandaaag <3
    met mn broertjhuuu


    I want my bloody cheese now!^^

    Langs de ene kant wil ik wel langs de andere niet.
    Het lijkt me best een leuke film, maar ook zo'n typische niet orginele voorspelbare film.


    The soul needs autumn.

    xAmelie schreef:
    Langs de ene kant wil ik wel langs de andere niet.
    Het lijkt me best een leuke film, maar ook zo'n typische niet orginele voorspelbare film.

    weet je.
    dat valt best mee.
    hij is vooral heel grappig.
    ik zou gewoon gaan.
    hij is het echt waard! :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb hem gister gezien.
    en Zac Efron is knap. ^^


    AAP

    Joah, fersure! Ik ben dinssdag met twee vrienden geweest echt geniaal :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ga er al heen!

    ik wil hem ook zien,
    maar eerst wil ik
    make it happen zien


    Gilles (ll)

    Ik zag de reclame en ik wil hem zo graag zien.;o


    It even took me by surprise

    imaDINOSAUR schreef:
    ik wil hem ook zien ! maar die bitch - mn zus - gaat hem zondag al zien met dr vriendinnen. DUS nu moet ik hem op internet kijken, of iemand anders meenemen :'D

    Neem mij mee. :Y)
    Ik wil die film ook zien. :9~