• Wat ik nu zie in dat topic, iedereen kiest voor Robbert Pattinson. Geen bezwaar tegen heur ;D Maar, volgens mij zeggen de meeste dat alleen (NIET IEDEREEN) omdat hij 'knap' is.
    Of omdat ze de film leuk vinden. Het lijkt me zo, Je ziet de acteur in één film en hij/zij is meteen je favo acteur. Dat kan toch niet ö
    [Dit is geen negatief bericht over Rob of Twilight. Ik vind de film zelf ook mooi heur ;D)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind Rob helemaal niet knap, maar Twilight is wel leuk. De meeste meisjes [niet alleen op Q] die hem als 'favo acteur' zien, hebben meestal gewoon last van hun hormonen.:Y)

    Misschien heb je geijk

    (heb stieken vermoede dat het over mijn topic gaat(A))

    Ik vind hem in Little Ashes ook geweldig als mister GAY :Y)
    Maar sins ik deel 4 van HP heb gezien ben ik gefacineert door hem, na Twilight geobsedeert en nu is hij gwn mijn favo acteur & de meest hotte persoon ever XD


    -

    Rob is lelijk en twilight is kaka [mijn mening,sorry dat ik mensen kwets hiermee ö]. geef mij maar liever; james lafferty en will smith.

    ik vind hem zo lelijk gatver gewoon x'd;D

    Ja =O Ik vind lekker Johnny Depp veel beter


    Your make-up is terrible

    de film is heel mooi en rob is knap maar daarom is ie nog niet men favo acteur

    geef mij maar vinnie jones <3 zen accent , en hoe hij zen karakter altijd neerzet! verbluffend!


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ShellysANUS schreef:
    Ik vind hem in Little Ashes ook geweldig als mister GAY :Y)
    Maar sins ik deel 4 van HP heb gezien ben ik gefacineert door hem, na Twilight geobsedeert en nu is hij gwn mijn favo acteur & de meest hotte persoon ever XD

    Voor de duidelijkheid ik ken hem dus al langer en kijk meerdere films van hem omdat ik hem gewoon een goede acteur vind! (:


    -

    ShellysANUS schreef:
    Ik vind hem in Little Ashes ook geweldig als mister GAY :Y)
    Maar sins ik deel 4 van HP heb gezien ben ik gefacineert door hem, na Twilight geobsedeert en nu is hij gwn mijn favo acteur & de meest hotte persoon ever XD


    ik herkende hem eerst niet in Little Ashes xD


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Eclipse schreef:
    (...)

    ik herkende hem eerst niet in Little Ashes xD

    Ik hb helaas Little Ashes nog niet echt kunnen kijken, alleen trailers en fragmenten van de film (:'() maar hij zet zijn personage weer zo mooi neer en die gay zoen is vét man O.o


    -

    hij is knap, k heb de film gezien, en ook toen hij in HP4 speelde

    Bruce Wayne en Jason Isaacs zijn leuker:X


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Hij is inderdaad wel erg knap (:Y)) Maar hij kan ook super acteren; Zie Twilight, HP enz.


    hoi, jij bent leuk.

    chester speelt ook in een film, een bijrol in crank (A)
    mijn lievelings acteur weet ik de naam niet eens van xd. ik vergeet altijd al die acteur namen en dan is het hé daar heb je dat ene lekker ding weer >.<


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    x3 weetjee... mijn lievelings acteur is Pierce Brosnan,de vorige james bond :x vind je dat niet erg ?? en ik vind Taylor Lautner beter dan Rob maar dat is Nicols persoonlijke voorkeur.


    We can only learn to love by loving.