• Goedenmiddag,
    Ik slaap dus sinds vorige week amper. Ik lig iedere avond pas rond half 5 te slapen. Misschien wel omdat ik dan verkouden ben maar daar heb ik dan weer niet zoveel last van.
    Het kan ook zijn dat is teveel nadenk voor ik ga slapen maar dat kan ik ook niet stoppen :Y).
    Mn moeder heeft nu speciale thee (:8) voor me gekocht en is ook nog van plan om van die natuurlijke slaapdingessen pillen te kopen maar ik krijg dus nooit pillen door mn strot.

    Iemand andere tipzz (nerd)?

    Liiiiefs,
    Beva.


    I recycle my thoughts.

    Aurelia schreef:
    Ik ga vanavond ook voor de warme melk. Met honing. Gister werd het 2 uur 's nachts, das dus echt niet gezond voor me.

    Warme melk, warme melk en nog eens warme melk!
    EVA je kan er niet meer omheen :(.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    (...)Jahman.


    Dúúús, dat moet je doen!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Door jullie drink ik nooit meer melk :((


    I recycle my thoughts.

    toch.. warme melk helpt :P

    De thee heeft niet geholpen.


    I recycle my thoughts.

    Een dagboek aanschaffen!!! Daar kan je voor het slapen al die dingen wat je die dag heb meegemaakt in op schrijven dan hoef je er 's nachts niet meer over na te denken. lees een boek ofzo. Het werkt alleemaal bij mij. Ik raad je echt een dagboek aan ik krijg ook nooit pillen door mijn strot:) suc-6 ermee(nerd)

    Ik kom ook moeilijk in slaap, heb het steeds heel warm. En word ik midden in de nacht om een uur of vijf wakker, ga ik maar muziek luisteren, ik kan dan niet meer slapen. ><


    -

    LekkerBekkie schreef:
    Een dagboek aanschaffen!!! Daar kan je voor het slapen al die dingen wat je die dag heb meegemaakt in op schrijven dan hoef je er 's nachts niet meer over na te denken. lees een boek ofzo. Het werkt alleemaal bij mij. Ik raad je echt een dagboek aan ik krijg ook nooit pillen door mijn strot:) suc-6 ermee(nerd)

    Oeeeeeh dat is een goeie. Helaas schrijf ik altijd 1 of 2 dagen in mijn nieuwe dagboek en laat hem daarna in de steek :'(.


    I recycle my thoughts.

    Die pilletjes kan je ook fijn maken en dan in waterdoen en doorslikken
    Wat ik ook wel eens in verzorgingstehuizen zie, van mensen die ook geen pil door hun keel krijgen,maken ze het ook fijn en doen het door de vla.

    xLovveexTHx schreef:
    Die pilletjes kan je ook fijn maken en dan in waterdoen en doorslikken
    Wat ik ook wel eens in verzorgingstehuizen zie, van mensen die ook geen pil door hun keel krijgen,maken ze het ook fijn en doen het door de vla.

    Ja dat doe ik ook in het uiterste geval maar dan ga ik nog over mn nek. (lol)


    I recycle my thoughts.

    SecondBeva schreef:
    (...)
    Ja dat doe ik ook in het uiterste geval maar dan ga ik nog over mn nek. (lol)

    ja dat had ik vroeger ook,dan proefte ik die viezigheid.
    Maar met vla ook? proef je hem er dan nog doorheen?

    xLovveexTHx schreef:
    (...)
    ja dat had ik vroeger ook,dan proefte ik die viezigheid.
    Maar met vla ook? proef je hem er dan nog doorheen?

    Sir yes sir.


    I recycle my thoughts.

    SecondBeva schreef:
    (...)
    Sir yes sir.


    owkjj,,dn weet ik het niet:P

    Warm bad nemen, geen cola of koffie, niet te zware dingen eten, ontspannende muziek, raam open laten, wierook (hoeft niet als je het haat ;x ). -omg, ik lijk wel een moeder, sorry-


    we've only said goodbye with words

    Idd raam open, maakt niet uit hoe koud het is!!!
    Alles uitzetten, dus ook je telefoon, kun je ook niet wakker gebeld of ge smst worden als je net slaapt :P

    En blijf liggen, houd je ogen dicht, en zoek je kant waar je het fijnst op licht, zo val jet het betste en snelste in slaap :D

    x.