• Hey,
    Ik vind het eigenlijk niet zo fijn dat iedereen je story's zomaar kan afdrukken als ze dat willen.
    kan je niet iets doen dat je dat kan instellen? Want ik het er geen zin in dat iedereen mijn verhaal kan uitprinten, door een druk op de knop.
    Ik weet ook wel dat het kan door het naar word te kopieëren, maar dat kost wel meer moeite, en dan is de kans dat het gebeurt kleiner.

    Ik vind het namelijk niet erg leuk als mijn verhaal door iedereen kan worden gejat. (ja, ik kan het ook niet op internet zetten)
    Maar ik heb liever dat ik zélf kan instellen of ik wil dat mensen het kunnen printen of niet.

    En als je vind dat het je niet uitmaakt, stel je gewoon in dat de mensen het wel mogen printen:Y)

    laat ff weten wat je ervan vindt:) Natuurlijk niet als je tegen bent hea?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    voor, ik zie het nut er eigelijk niet van in waarom er zo'n knop op zit.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ja uhu maar dat kon je ook met quizzen. En ja, ik vemoed heel sterk dat rutger er nog bezig mee is ;)

    Ik ben ook voor. Mensen die verhalen van andere promoten als hun eigen zijn zo triest.
    Ik heb ooit gehad dat ik een van mijn verhalen terug vond bij klasgenoot, die toevallig ook op schrei zat en dacht laat ik mooi dat verhaal inleveren voor de schrijfopdracht. Heel toevallig, maar zo triest.


    Elegance is refusal.

    Ik wist niet eens dat dat kon, maar nu ik het weet vind ik dat je glijk hebt. Een vreemde mag niet zomaar je verhaal uitprinten, misschien gaat hij er wel mee naar een uitgever, wordt hij beroemd terwijl hij het niet eens heeft geschreven O-o.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.